لپ تاپ

دل از لپ‌تاپ Latitude 7400 با 16 گیگابایت رم رونمایی کرد

در آستانه برگزاری CES 2019، شرکت دل از نسل جدید لپ تاپ تبدیل شونده Latitude 7400 رونمایی کرد.

این لپ تاپ جدید از جنس آلومینیوم جلا داده شده است و لبه‌های برش‌خورده با الماس دارد و ضمن داشتن ۱٬۳۶۰ گرم وزن، به نمایشگر لمسی ۱۴ اینچی با وضوح فول HD (معادل ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل) و روشنایی ۳۰۰ نیت مجهز شده از شیشه‌ی مقاوم گوریلا گلس ۵ استفاده شده است.

یکی از قابلیت های جالب این محصول تشخیص حضور کاربر در برابر لپ تاپ و راه اندازی دوربین سازگار با ویندوز هلو است. از سوی دیگر با دور شدن کاربر Latitude 7400 به طور خودکار قفل می شود. لپ تاپ تبدیل پذیر دل از پردازنده هشت هسته ای نسل هشتم اینتل، تا ۱۶ گیگابایت رم LPDDR3 و دو ترابایت حافظه داخلی m.2 NVMe بهره می برد

در نسخه های سفارشی این لپ تاپ پشتیبانی از LTE Cat 16 داخلی نیز در نظر گرفته شده است. نمایشگر آن به‌لطف پشتیبانی از فناوری Super Low Power می‌تواند نسبت به رقبا، باتری کمتری مصرف کند. جدیدترین لپ‌تاپ تبدیل‌پذیر دل ضمن پشتیبانی از بلوتوث ۵ دارای ابعاد ۳۲۰ در ۲۰۰ در ۱۴.۸۹ میلی‌متر است.

Latitude 7400،‌ به دو درگاه USB Type-A، دو درگاه USB Type-C با امکان استفاده به‌عنوان درگاه شارژ و درگاه HDMI تجهیز شده است. باتری ۷۸ وات ساعتی به لطف فناوری شارژ سریع به سرعت آماده خدمت شده و به گفته دل تا ۲۴ ساعت توانایی شارژدهی خواهد داشت. این لپ‌تاپ در ماه مارس ۲۰۱۹ با قیمت پایه‌ی ۱٬۵۹۹ دلار روانه‌ی بازار خواهد شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا