امنیت

شیائومی از دوربین Yi Home Camera 3 با قابلیت هوش مصنوعی رونمایی کرد

با نزیک شدن به روزهای پایانی نمایشگاه CES 2019، شیائومی از دوربین مداربسته جدید موسوم به Yi Home Camera 3 با قابلیت نوتیفیکشن های مبتنی بر هوش مصنوعی رونمایی کرد.

این دوربین دارای پایه ای می باشد که به کمک آن قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه را دارد. موتوری که برای چرخش در این دوربین مورد استفاده قرار گرفته است می تواند چرخشی افقی تا ۳۶۰ درجه و چرخش عمودی تا ۱۱۵ درجه پشتیبانی می کند. این موتور تقریباً بدون صدا کار می کند و شب ها مزاحم خواب شما نمی شود. در پشت این دوربین یک پورت Micro USB قرار دارد که می توانید از آن برای شارژ دوربین استفاده کنید. در بالای این قسمت نیز اسپیکر دوربین قرار گرفته است.

برای دسترسی به درگاه کارت حافظه و دکمه ریست نیز باید به زیر دوربین مراجعه کنید. استفاده از الگوریتم مبتنی بر هوش مصنوعی (DNN AI) موجب شده است که دقت در تشخیص شرایط خبر بهبود پیدا کند. دراین دوربین نسبت به نسل های قبلی قدرت تشخیص انسان در حدود ۴۰ درصد افزایش پیدا کرده و این دوربین بطور هوشمند می تواند هشدارهایی مانند تغییرات نور و حرکت حیوان خانگی را نادیده بگیرد. تراشه بکار رفته در این دوربین موجب شده است که قابلیت دید در شب این دوربین نسبت به نسل قبلی در حدود ۴۰ درصد افزایش پیدا کند و همچنین به کمک این تراشه شما می توانید ویدئوهایی با کیفیت Full HD را ذخیره کنید.

این دوربین همچنین به کمک هوش مصنوعی خود می تواند صداهای غیرطبیعی را شناسایی و یک پیام برای شما ارسال کند. یکی دیگر از ویژگی های بکار رفته در این دوربین قابلیت TimeGlass می باشد که به کک این ویژگی می توانید ویدئوهای بسیار طولانی را بطور سریع خلاصه کنید و زمان آن ها را به حدود ۱۰ ثانیه کاهش دهید. در پایان باید بگوییم که اگر به دنبال یک دوربین نظارتی قوی می گردید دوربین هوش مصنوعی شیائومی Xiaomi Yi Home Camera 3 با داشتن ویژگی های بسیار زیاد بطور قطع می تواند یک انتخاب بسیار مناسب برای شما باشد.

گفتنی است که دوربین Yi Home Camera 3 قرار است با قیمت 40 دلار در پایان ماه ژانویه روانه بازار شود. همچنین به همراه آن، یک سرویس اشتراک گذاری ابری 6 ماهه هم ارائه می شود تا ویدیوهای ضبط شده را هفت روز ذخیره کرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا