همانطور که می دانید، گوشی شیائومی ردمی نوت 7 در تاریخ در ۱۵ژانویه (برابر با ۲۵دی‌) به بازار عرضه شد. در این زمان، لو ویبینگ، مدیرعامل ردمی، ادعا کرده بود این شرکت برای فروش یک میلیون دستگاه نوت ۷ در ماه اول آماده است.

حالا دقیقا چهار هفته پس از این اظهار نظر، شیائومی و ردمی توانستند به این رکورد برسند. این خبر توسط مدیرعامل شرکت ردمی در شبکه اجتماعی Weibo منتشر شد و وی در نامه‌ای به مدیران ارشد شیائومی، رسیدن به رکورد فروش هفت رقمی را تبریک گفت.

گوشی ردمی نوت ۷ در چند مرحله و به صورت فروش سریع عرضه شد. در این مدل فروش، چند هزار محصول در چند دقیقه به فروش می‌روند. جدا از فروش موفق این گوشی در کشور چین، هنوز آمار دقیقی از فروش این محصول در خارج از مرز‌های کشور چین در دسترس نیست. همچنین این گوشی هنوز در هند عرضه نشده و به محض عرضه در هند، احتمالا رکورد فروش یک میلیونی این گوشی بیشتر می‌شود.

ردمی موفقیت نوت ۷ را مدیون قیمت‌گذاری رقابتی این محصول است. این گوشی که از تراشه‌ی اسنپدراگون ۶۶۰ و دوربین ۴۸ مگاپیکسلی و پشتیبانی از استاندارد Quick Charge 4 بهره می‌برد، با قیمت ۱۵۰ تا ۲۰۰ دلار به بازار عرضه شده است.

احتمالا در آینده، نسخه‌ی قدرتمندتر این گوشی با نام ردمی نوت ۷ پرو هم معرفی خواهد شد. این محصول به تراشه‌ی اسنپدراگون ۶۷۰ محصول کوالکام و حسگر تصویربرداری IMX586 ساخت سونی و حداکثر حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابایتی مجهز خواهد شد. افزون‌براین، نسخه‌ای از این گوشی با حافظه‌ی رم ۶ گیگابایتی و حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۶۴ گیگابایتی تولید خواهد شد و تقریبا ۲۴۰ دلار قیمت خواهد داشت.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *