اگر شما جز مشترکانی نسخه آفیس 365 سرویس کلود برای برای دسترسی به Word، Excel، Outlook و PowerPoint استفاده می‌کنید، تاکنون متوجه تغییرات ظاهری و یا قابلیت‌های نرم‌افزاری که مکررا اتفاق می‌افتند شده‌اید.

آفیس همانند ویندوز 10، دارای سیستم آپدیت اتوماتیک بوده که اقدام به دریافت آخرین پچ ها و افزونه و قابلیت های آن می پردازد. اما اگر آپدیت‌ها در مراحل نصب شما مشکل ایجاد می‌کنند یا ورژن جدید دارای تغییرات ظاهری و نرم‌افزاری نا‌خوشایند است، امکان خاموش کردن آپدیت اتوماتیک نرم‌افزار هم در نسخه ابری و هم در نسخه جداگانه (وابسته به سخت افزار خانگی که به آن StandAlone هم گفته می‌شود) وجود دارد.

ما در این مطلب به شما نحوه غیرفعال سازی بروزرسانی آفیس روی ویندوز 10 را آموزش خواهیم داد. لازم به ذکر است که تمامی نسخه های ابری و دسکتاپ آفیس 2016 و 2019 امکانپذیر می باشد.

برای اینکه به‌روز رسانی‌ها را قطع کنید، ابتدا یکی از اپلیکیشن‌های بسته آفیس مانند Word را باز کنید. سپس یک سند خالی جدید باز کرده و گزینه File را انتخاب کنید. مانند شکل بالا گزینه Account را انتخاب کنید. در قسمت سمت راست گزینه Update options را انتخاب کنید. در نهایت Disable Updates کلیک و Yes را انتخاب کنید تا تغییرات اعمال شود.

پس از تکمیل مراحل، برنامه های Office دیگر به طور خودکار آپدیت و نصب نمی شوند. اگر می خواهید دوباره به روزرسانی را فعال کنید، می توانید از مراحلی که اشاره شده، استفاده کنید.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *