ال‌جی دقایقی پیش در نمایشگاه MWC 2019، از گوشی های هوشمند موسوم به V5 ThinQ 5G و G8 ThinQ و G8s ThinQ پرده برداشت.

ال‌جی V5 ThinQ 5G

این گوشی از پردازنده اسنپ‌دراگون 855 به همراه مودم X50 کوالکام استفاده می کند که به گفته ال‌جی می‌تواند سرعتی تا ۲۰ برابر بالاتر از 4G در اختیارتان بگذارد.

وی 50 تینکیو از نمایشگر 6.4 اینچی اولد با رزولوشن 3120 در 1440 پیکسل استفاده می کند. ال‌جی همچنین در این بریدگی مانند گذشته دوربین‌های ۸ مگاپیکسلی عادی و ۵ مگاپیکسلی واید را برای سلفی‌ها قرار داده است. در پشت دستگاه شاهد استفاده از دوربین اصلی سه گانه هستیم که از سنسور اصلی ۱۲ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.5، سنسور تله فوتو 12 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.4 و سنسور اولتراواید 16 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.9 تشکیل شده است.

ال‌جی V50 تینکیو 5G اما از یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی استفاده می‌کند که برای جبران مصرف بالاتر انرژی 5G بیست درصد نسبت به نسل پیش بزرگ‌تر شده است. این گوشی کماکان اسپیکرهای استریو، مبدل صوتی ۳۲ بیتی Quad DAC و استاندارد مقاومت MIL-STD 810G را حفظ کرده است.

با اینکه ال جی وارد حوزه گوشی های تاشدنی وارد نشده، ولی تصمیم گرفته یک کیس ویژه برای V50‌ طراحی کند که درون آن یک صفحه‌نمایش قرار دارد. به این ترتیب با استفاده از این کیس یک صفحه‌نمایش ۶.۲ اینچی با رزولوشن ۲۱۶۰ در ۱۰۸۰ پیکسل را به گوشی خود اضافه می‌کنید. از این کیس می‌توانید برای اجرای همزمان دو اپلیکیشن و یا قرار دادن کنترل‌های بازی در صفحه‌نمایش دوم استفاده کنید.

ال‌جی V8 ThinQ و V8s ThinQ

ال جی همچنین در کنار وی 50 از پرچمدار V8 ThinQ و V8s ThinQ نیز رونمایی کرده که هر دو از پردازنده اسنپدراگون 855 کوالکام به همراه 6 گیگابایت حافظه رم استفاده می کنند، اما در اندازه نمایشگر، دوربین و باتری با هم تقاوت دارند.

جی 8 تینکیو از نمایشگر 6.1 اینچی اولد با وضوح 3120 در 1440 پیکسل، باتری 3500 میلی آمپر ساعتی، دوربین اصلی دوگانه (12 مگاپیکسلی استاندارد، 12 مگاپیکسلی تله فوتو و 16 مگاپیکسلی اولتراواید) استفاده می کند. این درحالی است که نسخه وی 8 اس تینکیو دارای نمایشگر 6.2 اینچی اولد با رزولوشن 2248 در 1080 پیکسل، باتری 3550 میلی آمپر ساعتی و دوربین اصلی سه گانه (12 مگاپیکسلی استاندارد، 12 مگاپیکسلی تله فوتو و 13 مگاپیکسلی اولتراواید) می باشد. گفتنی است که هر دو گوشی به دوربین جلوی دوگانه با سنسور 8 مگاپیکسلی و سنسور ToF هستند.

سنسور ToF می‌تواند حرکت، ژست‌های حرکتی دست و عمق تصاویری که روبرویش قرار گرفته‌اند را تشخیص دهد. اما یکی قابلیت های جالب در این گوشی Hand ID نام دارد که قادر است تا سمت کف دست شما سیگنال‌های اینفرارد بفرستد. سپس قادر است بسته به نحوه جذب سیگنال‌های اینفرارد توسط هموگلوبین خون شما، از رگ‌های کف دست یک نقشه منحصر به فرد طراحی کرده و از طریق آن شما را شناسایی کند.

در این صورت قادرید فقط با نمایش کف دست به سمت گوشی، قفل صفحه را بازگشایی کنید؛ تکنولوژی پیشرفته‌ای که کره‌ای‌ها آن را غیر قابل هک توصیف کرده‌اند. اما به غیر از بازگشایی قفل گوشی با نمایش کف دست، خصوصیت دیگری به نام Air Motion به شما اجازه می‌دهد که دیوایس را از طریق تکان دادن دست جلوی آن کنترل کنید. در واقع ایده ال جی این بوده که با ترکیب Hand ID و ژست‌های حرکتی Air Motion، کنترل کامل گوشی را در دست بگیرید. گفتنی است شرکت سازنده هنوز حرفی در مورد قیمت یا تاریخ عرضه این گوشی به میان نیاورده است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *