موبایل و تبلت

گلکسی اس 10 بهترین نمایشگر موبایل از نگاه دیسپلی‌میت شد

وب سایت DisplayMate نمایشگر محصولات الکترونیکی در شاخه‌های مختلف را همواره مورد بررسی قرار می‌دهد و از نظر دقت رنگ، شدت کنتراست، سطح روشنایی و دیگر فاکتورهای مهم به آنها نمراتی اعطا می‌کند.

حالا این وب‌سایت در جدیدترین بررسی خود در حوزه گوشی های هوشمند به سراغ نمایشگر گلکسی اس ۱۰ رفته است و همانطور که احتمالا بسیاری از شما انتظار داشتید، پرچمداران ۲۰۱۹ سامسونگ موفق به کسب یک رکورد جدید شدند و سطح (A+) را به خود اختصاص دادند.

گلکسی اس ۱۰ به نمایشگر ۶.۱ اینچی از نوع دینامیک امولد با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۳۰۴۰ پیکسل و پشتیبانی از HDR10 پلاس مجهز شده که ۸۸.۳ درصد از پنل جلو را پوشش می دهد. پنل این گوش یکی از نخستین نمایشگرهای حفره دار دنیا است که سنسور سلفی زیر آن قرار گرفته است.

حداکثر روشنایی مساله ای است که کاربران چندان به آن اهمیت نمی دهند اما هرچه این میزان بالاتر باشد تصویر زیر نور مستقیم از وضوح بیشتری برخوردار خواهد بود. این میزان برای اس ۱۰ برابر ۱۲۱۵ نیت عنوان شده که ۱۷ درصد از گلکسی اس ۹ بالاتر است و در عین حال بازدهی انرژی آن نسبت به مدل قبلی ۱۰ درصد بهبود پیدا کرده است.

نمایشگر گلکسی اس ۱۰ سامسونگ همچنین در زمینه گسترش زوایای دید و عملکرد هنگام نگاه کردن از زوایای مختلف به آن، بحث فیلتر کردن نور آبی صفحه، بهینه‌سازی مصرف انرژی نمایشگر و گستره داینامیک ارتقا یافته HDR+ عملکرد ایده‌آلی از خود به ثبت رسانده است.

فناوری HDR پلاس نسبت به نسل قبل برای تماشای محتوای اچ دی آر با رنگ‌های عمیق‌تر و کنتراست بالاتر از HDR10 بسیار بهینه‌تر شده است. مجموع این موارد باعث شده دیسپلی میت رتبه A پلاس را برای نمایشگر گلکسی اس ۱۰ در نظر گرفته و مطابق معمول پرچمدار جدید سامسونگ را در صدر لیست با کیفیت ترین پنل های موبایل قرار دهد. در این لینک می‌توانید گزارش کامل وب‌سایت دیسپلی میت درباره نمایشگر گلکسی اس 10 را مشاهده کنید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا