نرم افزار و اینترنت

اپل سرویس استریم Apple TV Plus را معرفی کرد

اپل سرانجام از سرویس اشتراکی استریم ویدیویی خود با عنوان Apple TV Plus پرده برداشت. این سرویس ویدئویی به گفته اپل خانه جدیدی برای خلاقانه‌ترین تولیدکنندگان محتوای ویدئویی از سریال‌ها و فیلم‌ها گرفته تا مستندها خواهد بود.

اپل برای رونمایی این سرویس از بزرگان سینمای جهان مثل استیون اسپیلبرگ و همچنین ستارگانی مثل جنیفر آنیستون و استیو کرل کمک گرفت و به این ترتیب می‌توان انتظار محتواهای اختصاصی را برای +Apple TV داشت. اپل قصد دارد در سال ۲۰۱۹ حدود ۲ میلیارد دلار روی محتوای اختصاصی سرمایه‌گذاری کند تا بتواند خود را به رقبایی مثل آمازون، هولو و از همه مهم‌تر نت‌فلیکس برساند.

سرویس Apple TV Plus بدون تبلیغات خواهد بود و هم به صورت آنلاین و هم آفلاین، می‌توان از آن استفاده کرد. اشتراک این سرویس نیز در بیش از ۱۰۰ کشور دنیا در پاییز امسال عرضه می‌شود اما هنوز از قیمت این سرویس اطلاعی در دسترس نیست. برای دسترسی به Apple TV Plus باید از اپلیکیشن جدید Apple TV استفاده کنید که هم برای iOS و Mac و هم ستاپ‌باکس‌های Roku و Fire TV عرضه خواهد شد. همچنین برخی تلویزیون‌های چهار برند سامسونگ، ال جی، سونی و ویزیو نیز اپلیکیشن جدید Apple TV را دریافت خواهند کرد.

اپل همچنین قصد دارد اپلیکیشن Apple TV را برای استفاده رایگان بهبود ببخشد. به این ترتیب می‌توانید از طریق این اپلیکیشن حق اشتراک شبکه‌های مورد علاقه خود مثل HBO، Showtime، CBS یا Starz را خریداری کنید. اپل در مراسم خود اعلام کرد در حال حاضر ۱.۴ میلیارد دستگاه iOS فعال در دنیا وجود دارد. بی‌شک کاربران iOS در کنار کاربران تلویزیون‌هایی که Apple TV را روی خود نصب دارند مهم‌ترین مخاطبان اپل تی‌وی پلاس محسوب می‌شود. اپل شب گذشته همچنین تأیید کرد اپلیکیشن TV به مک نیز می‌آید و این سرویس در کنار iTunes Movies در تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ، ال‌جی، سونی و ویزیو نیز حضور خواهد داشت.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا