پس از شایعات، سرانجام اوپو از پرچمدار جدیدش با نام Oppo Reno پرده برداشت. این اولین دستگاه با امکانات پیشرفته است که بعد از اوپو فایند اکس معرفی می شود.

اوپو Reno به یک چیپست اسنپدراگون ۸۵۵، دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی و زوم اپتیکال ۱۰ برابری مجهز شده است و برخلاف انتظارات خبری از بریدگی نمایشگر در آن نیست. همانطور که پیش از این در تصاویر منتشر شده دیدیم، اوپو برای حذف بریدگی نمایشگر به طراحی عجیبی برای تعبیه دوربین پاپ‌آپ روی آورده است.

گوشی اوپو Find X برای آنلاک کردن یا ثبت سلفی، بخش فوقانی آن از بدنه بیرون می‌آمد اما دوربین سلفی و فلش کناری آن در اوپو رینو، در یک قطعه‌ی قاچ شکل تعبیه شده‌اند. در ضمن در این قطعه، سیستم تشخیص چهره سه‌بعدی قرار ندارد و برای این کار، کاربران می‌توانند از حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر استفاده کنند.

مدل استاندارد این گوشی به یک نمایشگر اولد ۶.۴ اینچی، چیپست اسنپدراگون ۷۱۰ و دوربین ثانویه التراواید مجهز شده و مدل بهره مند از زوم ۱۰ برابری یک نمایشگر ۶.۶ اینچی دارد و توان پردازشی اش را از چیپست اسنپدراگون ۸۵۵ می گیرد، ضمن آنکه دوربین سومی هم برای آن در نظر گرفته شده که قابلیت زوم ۱۰ برابری دارد. انرژی مدل ساده از جانب باتری ۳۷۶۵ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود و این کار برای مدل پیشرفته‌تر بر دوش باتری ۴۰۶۵ میلی‌آمپر ساعتی قرار دارد. باید خاطرنشان کنیم که هر دو گوشی از نسخه سوم فناوری شارژ سریع VOOC پشتیبانی می‌کنند.

نسخه استاندارد اوپو Reno در قالب پیکره بندی های زیر عرضه می شود:

  • ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۴۵۰ دلار
  • ۶ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۴۹۰ دلار
  • ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۵۴۰ دلار

نسخه ویژه اوپو Reno با زوم ۱۰ برابری هم در قالب پیکره بندی های زیر عرضه خواهد شد:

  • ۶ گیگابایت رم با ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی به قیمت ۶۰۰ دلار
  • ۶ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی به قیمت ۶۷۰ دلار
  • ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی به قیمت ۷۱۰ دلار

در نهایت باید بگوییم که قیمت این گوشی برای بازار هند، اروپا و دیگر مناطق جهان در یک مراسم معرفی جداگانه در تاریخ ۲۴ آوریل در زوریخ اعلام خواهد شد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *