موبایل و تبلت

رونمایی سامسونگ از گوشی اقتصادی گلکسی A20e

سامسونگ امروز علاوه بر معرفی گلکسی A80 از یک گوشی هوشمند دیگر از خانواده A تحت عنوان گلکسی A20e پرده برداشت. گوشی گلکسی A20e است که می‌توان آن را نسخه‌ای جمع و جورتر و ارزان قیمت‌تر از گوشی A20 دانست.

این گوشی از نمایشگر 5.8 اینچی LCD با رزولوشن 1560 در 720 پیکسل استفاده می کند. نمایشگر این گوشی که همچنان از نوع Infinity V انتخاب شده است دارای یک ناچ قطره‌ای شکل است و می‌توان یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی را در آن یافت. دوربین اصلی دستگاه از دو سنسور اصلی 13 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.9 و اولتراواید 5 مگاپیکسلی بهره می برد.

قدرت پردازشی این دستگاه را تراشه اکسینوس 7884 تامین کرده و در کنار آن 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی با امکان پشتیبانی از کارت میکرو اس دی قرار دارد. از میان دیگر ویژگی‌ها و قابلیت‌های مهم گوشی گلکسی A20e می‌توان به ضخامت 8.4 میلی متری و سیستم عامل اندروید 9.0 همراه با رابط کاربری One UI اشاره کرد. همچنین این گوشی از باتری 4000 میلی آمپر ساعتی با امکان پشتیبانی از شارژ سریع 15 واتی استفاده می کند.

سامسونگ اعلام کرده است که گوشی گلکسی A20e قرار است در رنگ‌های مشکی و سفید عرضه شود. هنوز اطلاعاتی از قیمت و زمان عرضه این اسمارت فون منتشر نشده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا