تا به حال اسناد اسکن شده را دانلود می کنید، جستجو در میان کلمه و کاراکتر سند مورد نظر غیرممکن است. اگر می خواهید به سرعت متن و کلمه مورد نظر را پیدا کنید، کافیست که از طریق قابلیت شناسایی کاراکتر نرم افزار Adobe Acrobat Pro استفاده کنید.

این نرم افزار، قابلیتی دارد که شما می توانید اسناد اسکن شده را تبدیل به یک فایل PDF قابل ویرایش و جستجو کنید. برای اینکار ابندا نرم افزار Adobe Acrobat Pro را باز کرده و سپس روی ابزار Edit PDF در منوی سمت راست کلیک کنید. بسته به اینکه فایل شما چقدر بزرگ است، ممکن است چندین دقیقه طول بکشد تا فایل به طور کامل تبدیل شود.

پس از انجام آن، شما می توانید با فشاردادن کلیدهای ترکیبی Ctrl+F، متن مورد نظرتان جستجو کنید. هنگام آماده شدن برای خروجی، می توانید به بخش File> Save As رفته تا سند قابل ویرایش شده خود را ذخیره کنید. شما همچنین می توانید با مراجعه تنظیمات Scanned Documents، گزینه های دیگری نظیر تغییر زبان OCR، انتخاب فونت سیستم و ایجاد تمام صفحات قابل ویرایش در یک مرحله را مشاهده نمایید.

توجه داشته باشید که دو نرم افزار Adobe Acrobat و Adobe Reader با هم متفاوت است. Adobe Reader یک برنامه رایگان است که تنها به شما اجازه می دهد تا فایل PDF را باز کرده و آن را بخوانید. بسته به اشتراک Creative Cloud شما ممکن است باندل روی اپلیکیشن همراه باشد یا شما می توانید با پرداخت حق اشتراک ماهانه 99.14 دلار نسخه ویندوز و مک نرم افزار را خریداری کنید.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *