موبایل و تبلت

افشای مشخصات گوشی وان‌پلاس 7 پرو در بنچمارگ گیگ‌بنچ

در ماه های اخیر، شایعات بسیاری از گوشی هوشمند وان پلاس 7 پرو در رسانه ها راه پیدا کرده بود. در جدیدترین گزارش، مشخصات فنی وان پلاس 7 پرو در بنچمارک گیگ بنچ درز پیدا کرده است.

همانطور که قبلا اشاره شده بود، این شرکت چینی تصمیم دارد که طی رویدادی در تاریخ 24 اردیبهشت ماه از جدیدترین پرچمدارش پرده برداری کند. اکنون مشخصات این گوشی در گیگ بنچ قرار گرفته است. با توجه به اطلاعات منتشر شده، وان پلاس 7 پرو به تراشه هشت هسته ای کوالکام اسنپدراگون 855 با 12 گیگابایت رم مجهز شده است و با سیستم عامل اندروید 9 پای عرضه خواهد شد.

با توجه به گزارشات، این گوشی توانسته در آزمون تک هسته و چند هسته به ترتیب امتیازهای 3551 و 11012 را به دست آورد. همچنین گفته می شود که این گوشی دارای دوربین سه گانه اصلی با چینش سنسورهای 48، 20 و 5 مگاپیکسلی بوده و در بخش سلفی نیز دارای سنسور 16 مگاپیکسلی خواهد بود.

علاوه بر این دستگاه از صفحه نمایش 6.7 اینچی اولد با رزولوشن کواد اچ‌دی پلاس استفاده خواهد کرده و همانند گوشی های اوپو و ویوو به دوربین سلفی پاپ آپ مجهز خواهد بود. همچنین گفته می‌شود که گوشی هوشمند وان پلاس 7 پرو از باتری 4000 میلی‌آمپری با تکنولوژی شارژ معکوس بهرمند شده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا