موبایل و تبلت

اوپو K3 با دوربین کشویی و پردازنده اسنپدراگون 710 معرفی شد

اوپو به تازگی از گوشی میان رده جدیدی تحت عنوان Oppo K3 معرفی کرد. این محصول با قیمت رقابتی و مشخصات قابل قبول، بازار میان رده های اقتصادی را هدف قرار داده است.

اوپو K3 به پردازنده اسنپدراگون 710 به همراه گرافیک آدرنو 616 مجهز است. این گوشی همچنین از صفحه نمایش 6.5 اینچی اولد با نسبت ابعاد 19.5:9 و رزولوشن +full-HD به همراه سنسور اثر انگشت اولتراسونیک استفاده می کند.  این محصول همچنین در دو نسخه 64 و 128 گیگابایتی تولید شده که به ترتیب 6 و 8 گیگابایت رم در اختیار دارند.

دوربین سلفی این گوشی دارای مکانیزم کشویی بوده و دارای یک حسگر 16 مگاپیکسلی است. در پشت گوشی شاهد استفاده از دوربین دوگانه با چینش حسگرهای 16 مگاپیکسلی و 2 مگاپیکسلی هستیم. این گوشی همچنین از سیستم عامل اندروید پای با رابط کاربری ColorOS 6 بهره می برد.

لازم به ذکر است که میان رده جدید اوپو انرژی مورد نیاز خود را از یک باتری 3750 میلی آمپر ساعتی دریافت می کند که به فناوری شارژ سریع 20 واتی VOOC 3.0 مجهز شده است. گفتنی است اوپو K3 در سه رنگ سفید صدفی، بنفش و مشکی (متمایل به سبز) عرضه شده و با قیمت 230 دلار برای نسخه 6 گیگابایتی و 275 دلار برای نسخه 8 گیگابایتی به فروش می رسد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا