دوربین های دیجیتال

لایکا از دوربین میان رده M-E (تایپ 240) رونمایی کرد

شرکت لایکا امروز از یک مدل اقتصادی دوربین سری M تحت عنوان (LEICA M-E (TYP 240 رونمایی کرد. این دوربین دارای طراحی کامپکت رنج فاندر (سری فاصله یاب داخلی) است.

دوربین M-E از سنسور قدیمی 24 مگاپیکسلی CMOS استفاده می کند، اما قیمتی معادل 3995 دلار دارد. یکی از دلایل قیمت بالای لایکا M-E (تایپ ۲۴۰) این است که در آن از تریم چرم اصل و صفحات خاکستری آنتراسیت استفاده شده و به صورت دست ساز در آلمان تولید می شوند. دوربین جدید لایکا با افزایش بافر به 2 گیگابایت به کاربران اجازه ثبت تصاویر پیاپی با نرخ 3 فریم در ثانیه را میسر کرده، در حالیکه گستره ISO این دوربین حداکثر تا 6400 محدود شده که در نتیجه در محیط های با نور کم حرف زیادی برای گفتن ندارد.

شما همچنین تنها می توانید به فیلم برداری با کیفیت 1080p بپردازید که چندان با دوربین های امروز که کیفیت 4K دارند، مناسب نیست. لایکا M-E (تایپ ۲۴۰) به نمایشگر ۳ اینچی با رزولوشن ۹۲۰ هزار نقطه مجهز شده و با شبکه های وای فای نیز سازگاری دارد. بدنه دوربین هم در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم است. گفتنی است که این دوربین جدید قرار است از تاریخ 25 ژولای به فروش برسد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا