براساس گزارشات، در حال حاضر تعداد کاربران سرویس اپل موزیک موفق شده، به رقم 60 میلیون نفر برسد. روز گذشته ادی کیو معاونت بخش سرویس های اپل موزیک، در مصاحبه با نشریه Numerama اعلام کرد که این سرویس هم اکنون به 60 میلیون تعداد مشترک (پولی و رایگان) رسیده است. این قطعا رشد خوبی را برای سرویس اپل موزیک نشان می دهد، ولی نسبت به رقیبش یعنی اسپاتیفای، فاصله زیادی دارد.

براساس گزارش ماه آپریل، تعداد مشترکان پولی سرویس اسپاتیفای، به رقم 100 میلیون نفر رسیده است. اپل موزیک، در شش ماه اول راه اندازی، 10 میلیون کاربر داشت و در دسامبر 2016 به 20 میلیون کاربر افزایش یافت. از سوی دیگر، این آمار در سال 2018 به 40 میلیون تعداد کاربر افزایش یافت.

آخرین آمار در مورد مشترکان پولی سرویس موسیقی اپل به ماه ژانویه (دی ماه ۹۷) باز می گردد؛ در آن زمان اپل تایید کرد که شمار مشترکان پولی این سرویس از مرز ۵۰ میلیون نفر عبور کرده است. گفته می شود که در آمریکا بازار از آن اپل است و این شرکت اسپاتیفای را از نظر تعداد کاربران پولی پشت سر گذاشته است.

کیو در مورد کانال رادیویی اپل با نام بیتز وان هم گفت که این کانال ده ها میلیون شنونده دارد. اپل همواره از ارائه جزئیات مربوط به بیتز وان خودداری کرده و این سخنان کیو را میتوان نخستین اظهار نظر رسمی اپل در این رابطه قلمداد کرد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *