کنسول و بازی

تماشا کنید: ویدیوی گیم پلی بازی Grid منتشر شد

در حالیکه شرکت‌های Deep Silver و Codemasters قصد داشتند تا نسخه‌ ریبوت بازی Grid را در هفته‌های منتهی به E3 2019 معرفی کنند، تنها به یک ویدیوی کوتاه بسنده کردند. در این ویدیو تنها به نمایش بخشی از بازی بسنده کرده بود و هنوز بهبودهای مختلف روی آن اعمال نشده بود. حال با گذشت یک ماه، کدمستر نخستین تریلر از گیم پلی بازی Grid را منتشر کرده است. تریلری که Race for Glory (مسابقه برای افتخار) نامگذاری شده است.

قبلا تاریخ انتشار بازی 22 شهریور 98 اعلام شده بود، اما گفته می شود که این تاریخ تغییر کرده و این بازی با یک ماه تاخیر در تاریخ 11 اکتبر 2019 (19 مهرماه) منتشر می شود. کدمستر دلیل تاخیر را اضافه کردن محتوای بیشتر به بازی عنوان کرده است. نخستین تریلر گیم پلی بازی Grid روی نمایش برندهای اتومبیل‌های داخل بازی، معرفی پیست‌های مسابقه و ویژگی‌هایی از گیم‌پلی بازی تمرکز می‌کند.

این بازی قرار است مجموعه Grid را ریبوت کند. نخستین بازی از این سری در سال ۲۰۰۸ با نام Race Driver: Grid راهی بازار شده بود که توانست با استقبال خوبی نیز روبه‌رو شود. همانطور که در ابتدا اشاره شد، بازی Grid قرار است در تاریخ 19 مهرماه 98 برای پلتفرم های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و رایانه های شخصی عرضه شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا