نرم افزار و اینترنت

مایکروسافت بازی آنلاین قدیمی را از روی ویندوز حذف خواهد کرد

بازی‌های از پیش نصب شده جزئی جداناپذیر از ویندور در چند دهه اخیر بودند و هر نسخه از سیستم عامل ویندوز با چند بازی عرضه می‌شود. اما مایکروسافت اخیرا به این نتیجه رسید که شماری از این بازی‌ها بایستی کنار روند و بازی های اینترنتی ویندوز را حذف خواهند کرد.

همان‌طور که گفته شد، این بازنشستگی مربوط به بازی‌های آنلاین موجود در ویندوز است. از جمله این بازی‌ها می‌توان به Backgammon، Checkers ،Hearts ،Reversi ،Spades و MSN Go اشاره داشت. این بازی‌های ویندوزی از 31 جولای 2019 برای کاربران بازمانده ویندوز  ME و ویندوز XP و از 22 جولای 2020 نیز برای کاربران ویندوز 7 غیرقابل دسترس خواهند شد.

تیم Gaming ویندوز در بیانیه ای اعلام کرد: «با قلبی آکنده از غم این تصمیم دشوار را گرفته ایم. زمان آن فرا رسیده تا امکانات سخت افزاری و نرم افزاری خود را صرف تکنولوژی های جدیدتری کنیم.»

افراد زیادی به این بازی‌ها علاقه داشته و ممکن است دلتنگشان شوند. البته این بازی‌ها هرچند سرگرم کننده بودند، اما بازی‌های دیگری نیز برای انتخاب وجود دارد. گرچه اگر با این بازی‌ها، همچون بازی Hearts بزرگ شده‌اید، آنگاه قطعا دلتنگ آن خواهید شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا