نرم افزار و اینترنت

نسخه تحت وب توییتر با طراحی جدید و حالت تاریک منتشر شد

توییتر، به تازگی یک بازطراحی جدید برای نسخه تحت وب خود اعمال کرده و انتشار آن را آغاز کرده است. در نسخه‌ جدید توییتر، رابط کاربری به‌صورت کامل بازنگری شده تا بدین‌طریق ظاهر و نحوه‌ی عملکرد نسخه‌ی تحت‌وب به نسخه‌های موبایلی شبیه شود.

توییتر جدید هم قابلیت‌های سفارشی‌سازی نسخه‌های موبایلی را دارد و هم به قابلیت‌های نسخه‌ تحت‌وب قدیمی وفادار مانده است. توییتر از مدت‌ها پیش، نسخه‌ تحت‌وب جدید را به‌صورت آزمایشی برای کاربران در سراسر دنیا در دسترس قرار داده بود تا ازطریق دریافت بازخوردهای آن‌ها، نسخه‌ نهایی را بهتر بسازد.

یکی از بزرگترین تغییرات در رابط کاربری جدید، انتقال نوار ناوبری بالا به سمت چپ است که دسترسی راحتری به بوکمارک‌ها و لیست‌ها و پروفایل کاربر فراهم شده است. منو کناری توییتر به کاربران امکان می‌دهد راحت‌تر و سریع‌تر از قبل بین حساب‌های کاربری‌ جابه‌جا شوند. پیامهای خصوصی بخش دایرکت هم از‌این‌پس در صفحه‌ای جداگانه و نه به‌صورت پنجره‌ای شناور نمایش داده می‌شوند تا توییتر تحت‌وب بیشتر شبیه نسخه‌‌ موبایلی شود.

یکی دیگر از ویژگی‌هایی که توییتر تحت‌وب از نسخه‌های موبایلی به‌ارث برده است، آیکون کوچکی در بالای صفحه است که ظاهری شبیه به جرقه دارد و به شما امکان می‌دهد سریعا انتخاب کنید که در تایم‌لاین بهترین توییت‌ها را ببینید یا توییت‌هایی که اخیرا نوشته شده‌اند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا