نرم افزار و اینترنت

اموجی‌های جدید اپل تا اواخر سال 2019 برای سیستم عامل ها منتشر می شود

به مناسبت روز جهانی اموجی، اپل پیش نمایشی از اموجی های جدید را که قرار است پاییز امسال عرضه شود، در دسترس قرار داده که طراحی جدید آن، تنوع بیشتری را به کیبورد به همراه اموجی پرطرفدار نظیر غذا، حیوانات، فعالیت ها و چهره های خندان نشان می دهد.

مجموعه جدید از ایموجی ها بیشتر روی موضوعات انسانی متمرکز شده اند. بنابراین انتخاب بین ایموجی ها برای کاربر بسیار ساده تر شده است. در ایموجی های جدید باز هم مثل گذشته شاهد تعدادی ایموجی ویژه برای معلولان و افراد کم توان هستیم. ایموجی هایی مثل سگ راهنما (ویژه نابینایان)، صندلی چرخدار، سمعک، پروتز پای مصنوعی ومواردی مشابه وجود دارد.

افزون بر موارد ذکر شده در این به روزرسانی شاهد حیوانات جدید از فلامینگو تا اورانگوتان نیز هستیم. غذاها نیز متنو تر شده اند و در حال حاضر شاهد پیاز، سیر، فلافل، کره و صدف هستیم. لباس های مرتبط با قومیت های مختلف نیز تنوع بیشتری نسبت به گذشته پیدا کرده اند و لباس سنتی بانوان هندی موسوم به ساری به فهرست لباس ها افزوده شده است.

بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط این شرکت این ایموجی ها از اواخر سال جاری میلادی وارد سیستم عامل های اصلی جمله iOS، iPadOS، macOS و WatchOS می شوند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا