هنوز از زمان معرفی نام رسمی اندروید 10 گوگل نگذشته که شرکت HMD فهرست زمان بندی گوشی های نوکیا که قادر به دریافت اندروید 10 هستند، را در دسترس کاربران قرار داد.

براساس لیست، اولین سری گوشی های نوکیا که از فصل چهارم 2019 نسخه اندروید 10 را دریافت می کنند، شامل گوشی های نوکیا ۹.۱ پیورویو، نوکیا 8.1 و نوکیا 7.1 هستند. همچنین سه ماهه اول 2020 گوشی های نوکیا 8 سیروکو ، نوکیا 5.1 پلاس، نوکیا 1 پلاس، نوکیا 3.2، نوکیا 4.2، نوکیا 3.1 پلاس و نوکیا 2.2 به نسخه اندروید 10 آپدیت می شوند. 

افزون بر این، در سه ماهه دوم 2020 نیز گوشی های نوکیا 5.1، نوکیا 3.1، نوکیا 2.1 و نوکیا 1 قادر به دریافت بروز رسانی اندروید 10 خواهند بود.

آقای یوهو سارویکاس، مسئول ارشد محصولات اچ ام دی یادآوری می‌کند:

نوکیا سریع‌ترین شرکت تولیدکننده‌ گوشی هوشمند بود که محصولاتش را از اندروید اوریو به اندروید پای ارتقاء داد و حالا با این نقشه راه می‌خواهیم خدماتمان را حتی سریع‌تر از قبل به انجام برسانیم. ما تنها تولیدکننده‌ی گوشی هوشمند هستیم که ۱۰۰ درصد متعهد به استفاده از آخرین نسخه از اندروید در سبد محصولاتمان هستیم.

در این میان، غایت لیست منتشر شده گوشی قدیمی نوکیا 8 است که ممکن است برای برخی از طرفداران این گوشی ناخوشایند باشد. شرکت HMD اخیرا مدت ارائه بروزرسانی های امنیتی را برای نوکیا 8 تا یک سال دیگر تمدید کرده است، با این حال هنوز معلوم نیست که قادر به دریافت اندروید 10 باشد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *