براساس گزارشات، وان پلاس قصد دارد که اواخر ماه سپتامبر از تلویزیون و گوشی وان پلاس 7 تی رونمایی کند. در همین راستا، ایوان بلس، افشاگر معروف توییتر، اقدام به افشای تصاویری از این گوشی کرده است که خبر از ساختار دایره‌ای شکل دوربین‌های آن می‌دهد.

طبق گفته ایوان بلس پرچمدار آینده وان‌پلاس هم قرار است در کنار تلویزیون این شرکت روز 26 سپتامبر معرفی شود. البته یک نسخه دیگر از این گوشی قرار است نام OnePlus 7T McLaren “Senna” Edition نیز ارائه شود. همانطور که در تصاویر مشاهده می‌کنید ماژول دایره‌ای شکل دوربین پذیرای سه سنسور است که در مقایسه با وان‌پلاس 7 با دوربین دوگانه پیشرفت کرده است.

طراحی این ماژول بزرگترین تفاوت این گوشی با نسل قبلی آن است. پنل پشت این دستگاه شیشه خمیده است و لوگو وان‌پلاس مانند نسل‌های گذشته در قسمت پایین آن حک شده است. در نمای جلو شاهد ناچ قطره ای هستیم که به نظر من بهتر از راه‌کارهای دوربین سلفی مکانیکی است. انتظار می‌رود که این دستگاه دارای ابعاد 161.2 در 74.5 در 8.3 میلیمتر با نمایشگر 6.5 اینچی باشد. دیگر قسمت‌های گوشی هیچ نکته خاصی ندارد و تصاویر تنها جایگاه پورت USB-C، کلیدهای تنظیم صدا، کلید پاور و آلرت اسلاید را نشان می‌دهد.

طراحی شیشه ای با قاب پشتی دو لبه خمیده یکی از مواردی است که در وان پلاس ۷ تی همانند نسل های قبلی وجود دارد و نبود حسگر اثرانگشت روی قاب دستگاه به معنی آن است که این بخش همانند نسل قبلی با نمایشگر یکپارچه شده است. از دیگر مشخصات احتمالی این گوشی می توان به پردازنده اسنپدارگون 855 پلاس، حافظه رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 256 گیگابایتی و سیستم عامل اندروید 10 اشاره کرد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *