موبایل و تبلت

آپدیت EMUI 9.1 برای گوشی هواوی Y6 2019 منتشر شد

هواوی همچنان مشغول انتشار رابط کاربری EMUI 9.1 مبتنی بر اندروید پای برای دستگاه هایش است. در همین راستا، امروز این آپدیت برای گوشی هواوی Y6 2019 منتشر شده است. این شرکت در ابتدا وعده عرضه EMUI 9.1 در ماه جولای برای گوشی مذکور داده بود، ولی با کمی دیرتر، در ماه آگوست منتشر شده است. این آپدیت که هم اکنون با حجم 2.35 گیگابایت در قالب قایل OTA منتشر گردیده، انتظار می رود که طی روزهای آینده در اختیار کاربران این گوشی قرار گیرد. این بروزرسانی پچ امنیتی ماه جولای و دو قابلیت مهم نظیر سیستم مدیریت فایل EROFS و دیگری، GPU Turbo ۳.۰ نیز به همراه دارد.

رابط کاربری EMUI ۹.۱ همانند EMUI ۹ بر پایه سیستم عامل اندروید ۹.۰ است اما هنوز با تغییرات و بهینه سازی های متعددی همراه است که هرکسی می‌خواهد آنها را دریافت کند. از جمله این تغییرات می‌توان به فایل سیستم جدید EROFS اشاره کرد که با بهبود سرعت خواندن و نوشتن اطلاعات و نزدیک به ۲۰ درصد افزایش ظرفیت ذخیره سازی همراه است.  این سیستم همچنین در مدیریت بهینه‌ی فضای حافظه نقش دارد و بهتر از تکنولوژی‌های قبلی، مانند سیستم فایل EXT۴ عمل می‌کند. تکنولوژی هواوی GPU Turbo، مصرف انرژی را هنگام گیمینگ تا ۱۰ درصد کاهش می‌دهد و میانگین نرخ فریم را بالا می‌برد؛ چیزی که قطعا به کار گیمرها خواهد آمد.

درصورتی که هنوز اعلان دریافت نکردید، می تواننید با مراجعه به مسیر Settings > System > Software update > Check for Updates، آپدیت را دریافت کنید. همچنین راه دیگری دریافت بروزرسانی استفاده از نرم افزار HiCare می باشد. برای دریافت آپدیت از طریق این نرم افزار کافیست که آن را اجرا کرده و سپس روی Update ضربه زده و روی کادر Apply کلیک کنید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا