کنسول و بازی

بازی‌های رایگان ماه سپتامبر مشترکین ایکس‌باکس لایو گلد مشخص شد

با نزدیک شدن به روز‌های آخر آگوست، مایکروسافت اسامی بازی‌های رایگان سرویس ایکس‌باکس لایو گلد برای سپتامبر ۲۰۱۹ را اعلام کرد. بر این اساس کاربران ایکس‌باکس وان و ایکس‌باکس 360 هرکدام دو بازی اختصاصی خواهند داشت که البته بازی‌های Xbox 360 به لطف قابلیت Backward Compatibility روی ایکس‌باکس وان هم در دسترس خواهند بود.

این بازی‌ها برای یک ماه رایگان خواهند بود و مشترکین این سرویس می‌توانند با اضافه کردن این بازی‌ها در این ماه، برای همیشه این بازی‌ها را داشته باشند و البته هنوز هم مشترکین این سرویس وقت دارند تا بازی‌های رایگان ماه آگوست یعنی Gears 5، Forza Motorsport 6، Torchlight و Castlevania: Lords of Shadow را دریافت کنند.

مهم‌ترین بازی این ماه برای ایکس‌باکس وان بدون شک Hitman: The Complete First Season است که انتشار اپیزودیک آن از سال ۲۰۱۶ آغاز شد و حال می‌توانید تمام اپیزود‌هایش را رایگان تجربه کنید. این بازی از ابتدا تا انتهای سپتامبر (۱۰ شهریور تا ۸ مهر) قابل دریافت خواهد بود. بازی دوم ایکس‌باکس وان در سپتامبر هم We Were Here، اثر Total Mayhem Games است که از ۲۵ شهریور تا ۲۳ مهر قابل دریافت خواهد بود.

همچنین دو عنوان Tekken Tag Tournament 2، یکی از نسخه‌های فرعی مجموعه‌ی Tekken، و Earth Defence Force 2050، که در آن به مبارزه با فضایی‌های غول‌پیکری خواهید پرداخت، به ترتیب در بازه‌های ۱۰ تا ۲۴ شهریور (۱ تا ۱۵ سپتامبر) و ۲۵ شهریور تا ۸ مهر برای صاحبان کنسول اکس‌باکس ۳۶۰ و سرویس اکس‌باکس لایو گلد رایگان خواهد بود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا