موبایل و تبلت

ال‌جی G8X ThinQ با نمایشگر DualScreen معرفی شد

ال‌جی امروز در نمایشگاه IFA 2019 از گوشی هوشمند LG G8X ThinQ با نمایشگر دوگانه DualScreen رونمایی کرد. از ویژگی های این گوشی می توان به نمایشگر 6.4 اینچی و پردازنده اسنپدراگون 855 اشاره کرد.

این گوشی نمایشگر بزرگتری نسبت به G8 ThinQ داشته و اکنون به صفحه نمایش 6.4 اینچی با رزولوشن 2340 در 1080 پیکسل مجهز بوده و از استاندارد HDR 10 پشتیبانی می کند. همچنین سنسور اثرانگشت زیر نمایشگر قرار گرفته است. در بریدگی بالای نمایشگر نیز دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی با دیافراگم اف 1.9 قرار گرفته و از قابلیت های Quad Bayer بهره می برد. برخلاف گوشی G8، در این گوشی میزبان دوربین دوگانه هستیم که شامل سنسور اصلی 12 مگاپیکسلی (قطر 1/2.55 درجه ای، اندازه پیکسل 1.4 میکرون، دیافراگم f/1.8 و OIS) و دوربین 13 مگاپیکسلی اولترا واید (زاویه دید 136 درجه، دیافراگم f/2.4) می شود.

این گوشی همچنین به پردازنده اسنپدراگون 855 به همراه 6 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است. البته امکان پشتیبانی از میکرو اس دی هم فراهم شده است. انرژی مورد نیاز دستگاه همچنین از باتری 4000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از کوییک شارژ 3 تامین شده و از سیستم عامل اندروید 9 پای با رابط کاربری LG UX 9.0 بهره می برد. از دیگر مشخصات این گوشی می توان به استاندارد نظامی MIL-STD 810G، پوشش محافظ گوریلا گلس 6، قابلیت Hi-Fi Quad DAC اشاره کرد.

در کنار این موارد، ال جی همچنین کیسی با نام DualScreen هم به این گوشی اضافه کرده که در واقع نمایشگر دوم با اندازه 6.4 اینچی از نوع اولد است. از DualScreen می توان به عنوان نمایشگر دوم برای بازی کردن، تایپ و یا اجرای همزمان دو اپلیکیشن استفاده کرد. این کیس جدید هیچ باتری در خود نداشته و با استفاده از پورت USB-C به گوشی متصل می شود. با اتصال DualScreen به گوشی وزن آن 192 گرم می شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا