شرکت کورسیر به تازگی حافظه‌های رم قدرتمندی را با عنوان Vengeance LPX معرفی کرد که فرکانس کاری خیره‌کننده 4866 مگاهرتز را فراهم می‌کنند. این حافظه شگفت‌آور سریع اکنون در یک کیت 8 گیگابایتی 2x موجود و در سیستم‌های دارای پردازنده‌های جدید نسل 3 دسکتاپ ای ام دی Ryzen و مادربردهای X570 به پتانسیل کامل خود رسیده است.

 شرکت سازنده اعلام کرده است که این حافظه‌ها می‌توانند در کنار نسل سوم از پردازنده‌های دسکتاپ رایزن، نهایت عملکرد و قدرت خود را به نمایش بگذارند. ماژول‌های جدید آن به طور خاص طراحی شده‌اند و به طور کامل مورد آزمایش قرار گرفته‌اند. هدف آن‌ها دستیابی به حداکثر فرکانس رکوردشکن 4866 مگاهرتز بر روی پلتفرم Ryzen 3000 در ASUS ROG Crosshair VIII Formula،MSI MEG X570 GODLIKE و مادربردهای MSI PRESTIGE X570 CREATION با استفاده از ابزارهای اورکلاک خودکار تعبیه شده، می‌باشد.

این شرکت همچنین مدعی است که توانسته است توسط قابلیت اورکلاک خودکار این مادربردها بر روی حافظه‌های رم Vengeance LPX به سرعت خیره کننده 4866 مگاهرتز دست پیدا کند. به منظور کاهش دمای کاری این حافظه‌ها، هنگامی که در نهایت سرعت و فرکانس عمل می‌کنند، خنک‌کننده‌ای با عنوان Vengeance Airflow توسط شرکت سازنده طراحی شده است که به صورت مستقیم نسبت به خنک کردن آن‌ها اقدام می‌کند. این فن‌ خنک کننده در رنگ‌های نقره‌ای، آبی و قرمز به بازار عرضه خواهد شد تا کاربران بتوانند آن را با ظاهر و رنگ سیستم خود هماهنگ کنند.

شاید بتوان مهم‌ترین قابلیت حافظه‌های رم Vengeance LPX را سرعت تاخیر مناسب آن‌ها دانست که هم اکنون با بسیاری از حافظه‌های رم DDR4-3600 موجود در بازار مطابقت و همخوانی دارد. براساس اطلاعات منتشر شده از سوی شرکت سازنده، این زمان‌های تاخیر 46-26-26-18 است. حافظه‌های CORSAIR VENGEANCE LPX DDR4 و VENGEANCE RGB PRO DDR4 بلافاصله از فروشگاه اینترنتی کورسیر و شبکه جهانی خرده‌فروشان و توزیع‌کنندگان مجاز کورسیر قابل دسترسی است. علاقه‌مندان هم اکنون می‌توانند آن‌ها را از سایت رسمی شرکت Corsair با قیمت 950 دلار خریداری کنند، هرچند که در سایت‌های دیگری نیز قیمت این حافظه‌های رم 860 دلار عنوان شده است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *