شرکت اکتیویژن چندی پیش در جریان State of Play، تریلر بخش داستانی بازی Call of Duty: Modern Warfare را منتشر کرد. حال به تازگی ویدیوی منتشر شده که بر شخصیت کاپیتان پرایس و صداپیشه‌ وی تمرکز داشته و طرفداران را بیشتر با خلق این شخصیت آشنا می‌سازد.

بدون شک، کاپیتان پرایس یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های فرنچایز Call of Duty می‌باشد و به همین دلیل، استودیوی Infinity Ward و کمپانی اکتیویژن، ویدئوی جدیدی را با محوریت او منتشر کرده‌اند. تیلور کوروساکی (Taylor Kurosaki)، کارگردان بازی Call of Duty: Modern Warfare، در ویدئوی منتشر شده به گفتگو با بری اسلون (Barry Sloane)، صداپیشه‌ شخصیت کاپیتان پرایس، می‌پردازد و در کنار نشان دادن بخش‌هایی از گیم‌پلی و داستان این بازی، اطلاعاتی را در رابطه با شخصیت یاد شده نیز ارائه می‌کنند.

اسلون توضیح می‌دهد که به شدت در تلاش بوده است تا کاپیتان پرایس را به شخصیتی «واقعی و باورپذیر» تبدیل کند؛ تا با یک متن نمایشی سال ۲۰۱۹ هم‌خوانی داشته باشد.شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا و یا دانلود نمایید. این بازی در تاریخ 4 آبان برای پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *