اچ پی از نسل جدید لپ تاپ تبدیل پذیر Spectre x360 با پردازنده های نسل دهم اینتل و نمایشگر باریک تر و حجم کلی ۱۳ درصدی کمتر نسبت به نسل قبلیپرده برداشت.  با وجود این که محصول جدید اچ پی ۱/۱۰ از ابعادش کم شده است، از سیستم دفع گرمای جدیدتری استفاده می‌کند. همچنین رنگ جدید نقره‌ای نیز به دو رنگ مشکی و آبی نسل قبلی اضافه شده است. در این لپ‌تاپ نیز یک سوئیچ به منظور قطع برق به وب‌کم تعبیه شده است تا افراد حساس به حریم شخصی، آسودگی خاطر بیشتری داشته باشند.

به لحاظ مشخصات، این لپ تاپ از نسل دهم پردازنده های Core i5 و Core i7 اینتل بهره می برد. همچنین شما می توانید کامپیوتر را با نمایشگر جدید 4K AMOLED و روشنایی 400 نیت تهیه کنید. نمایشگر 4K این لپ تاپ شامل گاموت رنگی عریض DCI-P3 و True Black HDR نیز پشتیبانی می‌کند که این لپ‌تاپ را به انتخابی مناسب برای ویرایشگران عکس تبدیل می‌کند.

مودم‌های داخل Spectre x360 نیز آپدیت شده‌اند و اچ‌پی در این لپ‌تاپ از مودم LTE CAT 16 و وا‌ی‌فای ۶ بهره برده است. همچنین این شرکت مدعی است که Spectre x360 می‌تواند ۲۲ ساعت شارژ نگه دارد و باتری خود را تنها در ۳۰ دقیقه به ۵۰ درصد شارژ برساند. این لپ‌تاپ با قیمت ۱۱۰۰ دلار برای نسخه Core i5 و ۸/۲۵۶ گیگابایتی و ۱۵۰۰ دلار برای نسخه Core i7 به همراه ۱۶ و ۵۱۲ گیگابایت رم و حافظه داخلی عرضه می‌شود. همچنین در صورت خریداری مدل گرانتر، صفحه نمایش نیز به رزولوشن 4K ارتقا پیدا می‌کند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *