موبایل و تبلت

گوشی شارپ اس 7 با عمر باتری یک هفته ای معرفی شد

شارپ به تازگی از گوشی هوشمند جدیدی مبتنی بر اندروید وان، موسوم به شارپ اس 7 رونمایی کرد. این گوشی دارای یک باتری با عمر شارژ یک هفته ای است. موبایل جدید شارپ را باید مدل تغییر نام یافته‌ی آکواس سنس 3 لایت بدانیم؛ با این تفاوت که حافظه داخلی و رم کمتری دارد و فاقد حسگر اثر انگشت است.

همچنین برخلاف آکواس Sense 3 لایت که دارای اندروید 9 پای و دستیار مجازی Emopa 10.1 بود؛ گوشی شارپ اس 7 از وجود گوگل اسیستنت و اندروید 10 خالص بهره می‌برد.این دستگاه یک نمایشگر 5.5 اینچی IGZO LCD با وضوح 2160 در 1080 پیکسل دارد. به گفته‌ شارپ، استفاده از تکنولوژی IGZO، باعث ذخیره‌ انرژی می‌شود و عمر باتری را به یک هفته می‌رساند.

این گوشی همچنین به پردازنده کوالکام اسنپدراگون 630 به همراه 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است. دوربین اصلی این گوشی 12 مگاپیکسلی f/2.0 و دوربین سلفی، 8 مگاپیکسلی f/2.2 است. لرزش‌گیر الکترونیکی تصویر (EIS) و امکانات مرتبط با هوش مصنوعی (AI)، کاربران را در گرفتن عکس‌های بهتر یاری خواهند کرد.

باتری دستگاه، 4000 میلی‌آمپر ساعت ظرفیت دارد؛ اما شرکت اشاره‌ای به پشتیبانی آن از شارژ سریع نکرده است. در عوض، شارپ اس ۷ از استاندارد ضد آب IPX5/8، استاندارد ضد غبار IPX6 و مقاومت نسبت به شوک برخوردار است. طبق وعده‌ شارپ، سیستم عامل این محصول در 24 ماه آینده حداقل یک بار به‌روزرسانی خواهد شد و تا سه سال هم آپدیت‌های امنیتی را دریافت خواهد کرد. هنوز قیمت گوشی شارپ اس 7 مشخص نیست؛ ولی از نیمه‌های دسامبر در رنگ‌های صورتی، نقره‌ای و مشکی وارد بازار ژاپن خواهد شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا