هواوی امروز از گوشی هوشمند میان رده خود با نام هواوی انجوی 10 رونمایی کرد. از مشخصات آن می توان به پردازنده کایرین 710F و نمایشگر حفره دار اشاره کرد. این گوشی دارای صفحه نمایش 6.39 اینچی با رزولوشن اچ‌دی پلاس بوده  و در حفره بالا سمت چپ دوربین سلفی 8  مگاپیکسلی قرار دارد.

پنل پشتی گوشی نیز از دوربین دوگانه‌ شامل دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی و حسگر تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی با چینش عمودی در سمت چپ بالای دستگاه بهره می‌برد. در هواوی اینجوی ۱۰ خبری از حسگر اثرانگشت در قسمت پنل پشتی دستگاه نیست.

این گوشی به پردازنده کایرین 710F مجهز بوده و از سیستم عامل اندروید پای با رابط کاربری EMUI 9.1 بهره می برد. گوشی جدید در سه نسخه‌ با شامل رم ۴ گیگابایتی و حافظه‌ داخلی ۶۴ گیگابایتی، نسخه‌ دیگر با ظرفیت حافظه‌ رم ۴ گیگابایتی و حافظه‌ داخلی ۱۲۸  گیگابایتی و درنهایت نسخه‌ سوم با رم ۶ گیگابایتی و حافظه‌ داخلی ۶۴ گیگابایتی به‌فروش خواهد رسید. البته امکان افزایش ظرفیت حافظه‌ داخلی تا ۵۱۲ گیگابایت ازطریق microSD نیز وجود دارد.

این گوشی با باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی با قابلیت شارژ از طریق پورت microUSB از اول نوامبر (۱۰ آبان‌ماه) در چین به بازار عرضه می‌ شود. نسخه‌ پایه‌ دستگاه با 4/64 گیگابایتی با قیمت ۱۷۰ دلار و نسخه‌ 4/128 گیگابایتی با قیمت ۲۰۰ دلار و نسخه‌ سوم با رم 6/64 گیگابایتی با قیمت ۲۰۰ دلار به‌فروش می‌رسد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *