اگر احساس می کنید فید اینستاگرام بیش از حد شلوغ و در هم ریخته شده، احتمالا قابلیت بعدی این اپ نظرتان را به خود جلب خواهد کرد. Jane Manchung Wong یکی از پژوهشگرانی است که در زمینه اینستاگرام تحقیقاتی انجام می‌دهد. او به تازگی در حساب توئیتر خود اعلام کرده است که اینستاگرام در حال آزمایش قابلیت جدیدی است که بوسیله آن کاربران راحت‌تر می‌توانند افرادی که می‌خواهند را آنفالو کنند.

این سیستم مبتنی بر تعاملاتی است که شما با این حساب‌ها دارید. همچنین اکانت‌هایی که پست‌های آنها در 90 روز اخیر در فید شما نمایش داده نشده باشند هم در این لیست حضور خواهند داشت. بر اساس اسکرین شات منتشر شده این ویژگی صفحات دنبال شده را بر اساس میزان تعامل کاربر با آنها و نوع محتوا دسته بندی می کند. برای مثال کاربرانی که در سه ماه گذشته با آنها کمترین تعامل را داشته‌اید (لایک پست یا مشاهده استوری) در یک گروه قرار می گیرند.

همچون برخی صفحات هم بر اساس نوع محتوا در گروه هایی با عنوان هنر، سفر و غیره قرار می گیرند. همانند بسیاری از تست‌ها، تضمینی برای استفاده گسترده از این قابلیت در آینده نزدیک وجود ندارد. با این حال، بدیهی است که اینستاگرام در آینده این ویژگی را به دیگر قابلیت‌هایش اضافه خواهد کرد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *