سامسونگ به تازگی از آغاز تولید انبوه حافظه رم های 12 گیگابایتی LPDDR4X مبتنی بر uMCP خبر داد. این اعلانیه بخشی از مراسم سالانه Samsung Tech Day بوده که در کالیفرنیا برگزار شده است. این شرکت دراین رابطه اعلام کرد که مفتخر است برای اولین بار در دنیا تراشه های حافظه 12 گیگابایتی را برای گوشی های هوشمند طراحی و تولید میکند که نه صرفا برای گوشی های پرچمدار، بلکه قابل استفاده در دستگاه های میان رده نیز می باشد.

این حافظه رم های 12 گیگابایت جدید uMCP با ترکیب 4 تراشه 24 گیگابیتی LPDDR4X که با جدیدترین فناوری فرآیند 1 نانومتری توسعه داده و حافظه فوق سریع eUFS 3.0 موفق شده از تراشه های حافظه 8 گیگابیتی عبور کند و مقدار ظرفیت حافظه ها را به بالاتر از 10 گیگابایت برای گوشی های هوشمند برساند. طبق روند بازار سخت افزار موبایل که دائما اعداد و ارقام به سمت بزرگتر شدن پیش می روند، رزولوشن نمایشگر گوشی های هوشمند نیز افزایش پیدا میکنند و حافظه های سریع تر می توانند به بهبود سرعت دستگاه ها کمک کنند.

با افزایش ظرفیت 1.5 برابری نسل جدید تراشه های حافظه سامسونگ و سرعت انتقال 4266 مگابیت بر هر ثانیه، حافظه های 12 گیگابایتی جدید میتوانند ویدئوهای 4K را آسان تر ضبط کنند و در عین حال فناوری های هوش مصنوعی و ماشین یادگیری را پررنگ تر از قبل حتی در گوشی های میان رده ارائه دهند. سامسونگ در نظر دارد در اسرع وقت تراشه های بالاتر از 10 گیگابایتی خود را وارد بازار اسمارتفون ها کند و به قدرت خود در بازار حافظه های موبایل بیافزاید.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *