دونالد ترامپ رئیس جمهور ایالات متحده روز گذشته در اکانت توییتر خود به انتقاد از سیستم تشخیص چهره آیفون‌ پرداخت. به نظر می‌رسد سیستم امنیتی جدید آیفون خیلی مورد استقبال دونالد ترامپ قرار نگرفته است. ترامپ از حذف این دکمه از آیفون های اپل راضی نیست و برای این موضوع توییت کرده است. مخاطب این توییت، تیم کوک، مدیر عامل اپل است. توییت دونالد ترامپ به شرح زیر است: دکمه هوم در آیفون بسیار بهتر از سوایپ است.

هنوز مشخص نیست که زئیس جمهور آمریکا دقیقا از چه مدل آیفونی استفاده می‌کند و اینکه ترامپ پرچمدار 2019 اپل را خریداری کرده یا خیر. اما با توجه به لحن ترامپ در این توییت به نظر می‌رسد او به تازگی با سیستم تشخیص چهره آیفون آشنا شده است. به هر حال ظاهرا ترامپ حسگر اثرانگشت آیفون را همه جوره به سیستم تشخیص چهره ترجیح می‌دهد.

از سال گذشته اپل تصمیم به حذف دکمه هوم از تمام گوشی های خود گرفت. آخرین گوشی های اپل با این دکمه، آیفون 8 و آیفون 8 پلاس هستند که در سال 2017 همزمان با آیفون ایکس وارد بازار شدند. بر اساس شایعات، اپل در سال آینده گوشی آیفون SE 2 را وارد بازار می کند که دارای طراحی مشابه با آیفون 8 است. این موضوع به معنای حضور دکمه هوم در آن است که می تواند ترامپ را تبدیل به یکی از طرفداران آن کند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *