شرکت ریزر از اولین ایرباد بیسیم خود به نام Hammerhead True Wireless رونمایی کرد. به نظر می رسد که ریزر نتوانسته در برابر ارتقای ایربادهای بی سیم خود مقاومت کند و بالاخره حالت بازی را به این محصول اضافه کرده است.

این هدفون از بلوتوث 5 پشتیبانی کرده و با فعال کردن حالت گیمینگ، صداها را با تأخیر ناچیز 60 میلی ثانیه ای به گوش کاربر منتقل می کند.  این ویژگی در طول تماشای ویدیو نیز از اهمیت بسیاری برخوردار است. حالت گیمینگ به وسیله اپلیکیشن خاصی برای سیستم عامل های اندروید و iOS فعال می شود. البته ریزر اعتراف کرده که ایرباد جدید بدون لگ نیست، اما مقدار آن به حدی کم است که هیچ گونه مزاحمتی برای کاربر به وجود نمی آورد.

فرکانس پاسخگویی در ایرباد ریزر Hammerhead True Wireless به لطف درایورهای 13 میلیمتری، از 20 هرتز تا 20 کیلوهرتز است. این هدفون دارای گواهینامه IPX4 بوده و به طور اتوماتیک با گوشی کاربر جفت می شود و از فرامین صوتی دستیار صوتی هوشمند پشتیبانی می کند. با این حال طول عمر باتری، مهم ترین ایراد هامرهد است. محصول جدید ریزر تنها برای سه ساعت توانایی نگهداری شارژ دارد.

ریزر چندین سرگوشی در سایزهای مختلف در جعبه محصول گذاشته تا کاربر بسته به سایز گوش خود از سرگوشی مناسب استفاده کند. ایرباد بی سیم هامرهد ریزر با قیمت قابل قبولی در دسترس مشتریان قرار می گیرد. این محصول در مقایسه با ایرپاد و گلکسی پاد ارزان تر بوده و قیمت آن تنها 100 دلار است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *