لپ تاپ

دل از تبلت جان‌سخت Latitude 7220 Rugged Extreme رونمایی کرد.

دل به تازگی از تبلت ویندوزی جدیدی با نام Latitude 7220 Rugged Extreme رونمایی کرد. تبلت جدید دل برای استفاده در محیط‌های خاص طراحی شده و از مقاومت بالایی برخوردار است. همانطور که از نام این تبلت پیداست، این محصول در برابر باران، گرد‌وغبار، شن و ماسه و هرگونه شوک و لرزش مقاوم است. تحمل حرارتی این دستگاه از منفی ۲۰ درجه تا مثبت ۶۲ درجه سلسیوس اعلام شده است. وزن تبلت جدید دل تنها ۲.۹۳ پوند (۱.۳۲ کیلوگرم) است و دل ادعا می‌کند که سبک‌ترین و قدرتمندترین تبلت مقاوم خود را در این کلاس به بازار عرضه کرده است.

تبلت جدید Latitude 7220 دارای نمایشگر 12 اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی بوده و امکان استفاده از صفحه‌ لمسی آن با دستکش نیز فراهم شده است. این تبلت از پردازنده نسل نهم Core i7-8665U، حافظه رم 8 یا 16 گیگابایتی از نوع LPDDR3 و حداکثر 2 ترابایت حافظه SSD درکنار قابلیت اتصال به Wi-Fi 6 802.11ax بهره می برد.

نمایشگر دستگاه به‌گونه‌ای ساخته شده که نمایشگر آن در محیط‌های بیرون با حداکثر شدت روشنایی ۱۰۰۰ نیت قابل رویت باشد و در کنار آن از قابلیت‌هایی همچون ضد انعکاس (anti-glare) و ضد لکه (anti-smudge) نیز بهره می‌برد. بعلاوه تبلت جدید دل، قابلیت اتصال به شبکه‌ LTE را به‌صورت اختیاری دارا است و از کارت GPS اختصاصی، دوربین Windows Hello IR و حسگر اثر انگشت نیز به‌صورت اختیاری بهره می‌برد. دستگاه جدید با باتری‌های قابل تعویض، اسلات کارت microSD و طیف گسترده‌ای از پورت‌ها در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. تبلت Latitude 7220 Rugged Extreme هم اکنون با قیمت پایه‌ ۱۹۰۰ دلار به بازار عرضه شده و در دسترس کاربران قرار گرفته است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا