توئیتر اعلام کرده حساب های کاربری افرادی که ۶ ماه از آن استفاده نکرده اند، حذف خواهد شد. توییتر برای حساب های غیرفعال ایمیل ارسال کرده و به آن ها هشدار می دهد تا تاریخ 11 دسامبر وارد اکانت خود شوند. در صورت عدم این کار، حساب کاربر حذف شده و نام کاربری وی در اختیار افراد دیگر قرار می گیرد. اگر حساب شما برای مدت 6 ماه و یا بیشتر غیرفعال باشد، این ایمیل را دریافت خواهید کرد.

سخنگوی توییتر در این زمینه اعلام کرد: «به عنوان بخشی از تعهد خود، به دنبال پاک سازی دقیق حساب های غیرفعال هستیم. یکی از دلایل آن، تشویق افراد به ورود دوباره به این شبکه اجتماعی و استفاده از آن است. ما صاحب حساب های غیرفعال برای مدت زمان 6 ماه و یا بیشتر را مطلع می کنیم و سپس این اکانت ها را حذف خواهیم کرد. نام کاربری این حساب ها پس از چندین ماه آزاد می شوند و بلافاصله پس از حذف حساب، نام کاربری در اختیار فرد دیگری قرار نمی گیرد.»

یکی از مزایای چنین کاری جستجوی راحت تر کاربران و توییت هاست و دیگر نیازی به وقت تلف کردن در دریایی از اکانت های غیرفعال نیست. علاوه بر این افرادی که محتواهای غیراخلاقی و اخبار کذب منتشر می کنند نمی توانند به راحتی گذشته اکانت ها را برای اسپم بدزدند.

البته کاربران برای حفظ حساب کاربری خود لازم نیست مطلبی پست کنند بنابراین نیازی نیست خود را در این پلتفرم فعال نشان دهند. همچنین توئیتر مشغول بررسی است تا حساب کاربری افراد درگذشته را حفظ کند اما در این باره توضیحاتی ارائه نکرده است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *