کنسول و بازی

بازی‌های رایگان ماه دسامبر 2019 سرویس Xbox Live Gold اعلام شد

مایکروسافت به رسم هر ماه، اقدام انتشار فهرست بازی رایگان دسامبر 2019 مشترکین سرویس Xbox Live Gold کرده است. بر این اساس و طبق روال همیشگی این شرکت، کاربران ایکس باکس وان و ایکس باکس ۳۶۰ هر کدام دو بازی رایگان خواهند داشت که البته به لطف Backward Compatibility، بازی‌های Xbox ۳۶۰ روی Xbox One هم قابل اجرا خواهند بود.

با آغاز اولین روز (۱۰ آذر) از ماه دسامبر میلادی کاربرانی که اشتراک Xbox Live Gold را در اختیار دارند می‌توانند بازی Insane Robots را بر روی کنسول ایکس باکس وان به طور رایگان بازی کنند. این بازی تا پایان ماه رایگان خواهد ماند. Jurassic World Evolution دیگر بازی ماه دسامبر این سرویس برای دارندگان کنسول ایکس باکس وان خواهد بود که از ۱۶ دسامبر (۲۵ آذر) تا ۱۵ ژانویه (25 دی) به طور رایگان در دسترس قرار خواهد گرفت.

کاربران ایکس‌باکس ۳۶۰ هم می‌توانند بازی Toy Story 3 را از تاریخ ۱۰ تا ۲۴ آذر به‌صورت رایگان دریافت کنند. همچنین بازی Castlevania: Lords of Shadow – Mirror of Fate HD از ۲۵ آذر ماه (۱۶ دسامبر) در دسترس قرار می‌گیرد و تا ۱۰ دی (31 دسامبر) هم قادر به‌دریافت این بازی به‌صورت رایگان خواهید بود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا