صوتی و تصویری

فیلیپس از مانیتور 27 اینچی مدل 276C8 رونمایی کرد

شرکت MMD، شریک تجاری برند مانتیورهای فیلیپس، به تازگی از مانتیور جدیدی به نام Philips Moda 276C8 با پورت USB-C رونمایی کرده است. از مشخصات این مانیتور جدید می توان به پشتیبانی از FreeSync و صحفه اولتراواید اشاره کرد. این مانیتور دارای حاشیه های بسیار کمی، تقریبا صفر، را داشته و نه تنها از نظر زیبایی، بلکه در پیکربندی چند مانیتور، دید گسترده و فضای کاری بزرگتری را بدون هیچ حاشیه ای به کاربران ارائه می دهد. طراحی پنل باریک، شیک و پایه هندسی این مانیتور جایزه طراحی Red Dot Design 2018 را بدست آورد که بهترین ها را در طراحی و تجارت از آن خود کرده است.

این مانیتور 27 اینچی جدید از پنل IPS LCD با رزولوشن 2560 در 1440 پیکسل (CrystalClear QHD) بهره گرفته که وضوح تصویری بالایی با زاویه دید گسترده و دقت بالا ارائه می دهد. همچنین نرخ بازسازی تصویر این مانیتور 75 هرتز می باشد. Philips 276C8 دارای مجموعه ای از فناوری های نوآورانه است که تصاویر خیره کننده ای را ارائه می دهد که از گرافیک های سه بعدی گرفته تا فوتوگرافی فیلم ها و برنامه های اداری موارد بیشتر.

این مانیتور همچنین به فناوری Ultra Wide-Color مجهز شده است که طیف فوق العاده گسترده ای از رنگ ها را برای نتیجه ای غنی تر و واضح تر فراهم می آورد. برای علاقه مندان به بازی، این مانیتور از فناوری AMD FreeSync و زمان پاسخگویی سریع برای گیم پلی صاف و نرمی بهره می برد. همچنین این مانیتور دارای قابلیت هایی دیگر نظیر LowBlue Mode و EasyRead است. در نهایت این مانتیور دارای یک پورت USB-C، پورت USB 3.2، پورت HDMI 1.4 و HDMI 2.0 و 1 پورت منبع تغذیه 65 واتی در کنار پورت صوتی است. هنوز اطلاعاتی در رابطه با زمان عرضه و قیمت این مانیتور در دست نیست

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا