موبایل و تبلت

بهبود افزایش 20 درصدی دقت ترجمه آفلاین گوگل ترنسلیت

گوگل ترنسلیت پر استفاده‌ترین ابزار ترجمه در جهان است و قابلیت‌های بی‌شماری که دارد از آن ابزاری قدرتمند برای مسافرت‌های برون مرزی کاربران ساخته است. یکی از این قابلیت‌ها، ترجمه آفلاین گوگل ترنسلیت است که به نظر می‌رسد گوگل با به‌روزرسانی آن، باعث بهبود عملکردش نسبت به گذشته شده است.

گوگل به تازگی اعلام کرد که میزان دقت ترجمه‌ آفلاین گوگل ترنسلیت بیش از ۱۲ درصد افزایش یافته است. در برخی از زبان‌ها مانند ژاپنی، کره‌ای، تایلندی، لهستانی و هندی کمپانی گوگل اعلام کرد که بیش از ۲۰ درصد بهبود یافته است. وقتی صحبت از بهبود فرآیند ترجمه‌ی مطالب به میان می‌آید به این معنی است که گوگل ترنسلیت اکنون در تزجمه‌ی آفلاین متن‌ها و عبارات دستور زبان و ساختار جملات را نیز رعایت می‌کند.

«خیلی خوب» این یک جمله‌ ساده است، اما با دقت و بسیار طبیعی ترجمه شده بود. این آزمون نمی‌تواند جامع باشد، اما نشان می‌دهد که ترجمه‌ ماشینی، یکی دیگر از زمینه‌هایی از دنیای فناوری است که با پیشرفت‌های گسترده‌ای همراه بوده است.

به‌روزرسانی ترجمه آفلاین را می‌توانید در نسخه‌ 6.4 اپلیکیشن Google Translate بیابید. این آپدیت همچنین ظرفیت‌های ترجمه‌ آفلاین را به 10 زبان جدید شامل تمیل، بنگالی و اردو نیز اضافه کرده است تا کاربران بیشتری در سراسر جهان از مزیت‌های آن بهره‌مند شوند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا