بازدید کنندگان از نمایشگاه CES که در مرکز همایش‌های لاس وگاس برگزار می‌شود، امسال شاهد ربات‌های پیتزا زن نیز خواهند بود. شرکت فناوری مواد غذایی مستقر در سیاتل موسوم به Picnic یک سیستم مونتاژ مواد غذایی ساخته است که هر ساعت تا ۳۰۰ پیتزا با قطر ۱۲ اینچ را آماده می‌کند. قرار است این ربات پیتزا پز در نمایشگاه بین‌المللی CES 2020که چند روز دیگر در ماه ژانویه آغاز خواهد شد، به نمایش گذاشته شود.

این سیستم در اصل برای تولید انبوه پیتزا ابداع شده است. سیستم تولید غذای خودکار شرکت Picnic در ماه اکتبر در استادیوم «تی موبایل پارک» سیاتل آزمایش شد. این سیستم ماژولی است و فضای زیادی اشغال نمی کند. همچنین با استفاده از یادگیری عمیق خود را با وظایف و محیطش تطبیق می دهد. این سیستم ماژولار، ساده و بی آلایش است و فضای زیادی اشغال نمی‌کند. این ربات از فناوری یادگیری عمیق برای انطباق وظایف و تنظیمات استفاده می‌کند.

به گفته Picnic، این ربات پیتزا پز برای کار به کمی آموزش احتیاج دارد و علاوه بر پیتزا، برای تهیه انواع دیگر مواد غذایی از جمله نان در انواع مختلف مانند ذرت، جو و گندم نیز طراحی شده است. پیک نیک معتقد است این سیستم خودکار برای مغازه های کوچک، فروشگاه های زنجیره ای، رستوران های مجازی و آشپزخانه های بیرون بر مناسب است. نمایشگاه CES 2020 از هفتم تا ۱۰ ژانویه سال 2020 برگزار خواهد شد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *