شیائومی در حال حاضر، دارای چندین رکورد جهانی گینس نظیر رکورد بازی شیائومی برای بزرگترین پازل داینامیک مبتنی بر موبایل و یا افتتاح همزمان 500 فروشگاه در کشور هند است. این موارد باعث رغبت این شرکت برای ثبت یک رکورد دیگر شد.

در همین راستا، شیائومی به تازگی طی برگزاری رویداد جعبه گشایی در آمریکا، همزمان 703 کاربر چندین محصول این شرکت را جعبه گشایی کنند. پیش از این رکورد جعبه گشایی همزمان 643 بوده که توسط شرکت Mercado Libre در پارک Parque Bicentenario شهر مکزیکو سیتی در تاریخ 29 سپتامبر امسال انجام شده است.

گفته می شود که این رویداد جعبه گشایی Mi-stery Box نام داشته در تاریخ 21 دسامبر در مرکز تجارت جهانی شهر نیویورک انجام شده است. این بزرگترین رویداد در فضای باز این مرکز، از زمان بازسازی آن، تا به امروز بوده است. در این مراسم، شیائومی جعبه ها را با چند محصول مختلف خود بسته بندی کرده و در اختیار کاربران قرار داده است، این محصولات شامل شارژرهای Mi Wireless بودند و خبری از گوشی های هوشمند نبوده است.

در حال حاضر شیائومی، حضور محدودی در آمریکا با چند مارکت بزرگ جهان دارد که محصولاتی مانند Mi Electric Scooters  Mi Laser Projector و پاوربانک ها را در این کشور به فروش می رساند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *