آموزش

آموزش دریافت اعلان‌های ایمیل از طریق یک حساب یا گیرنده در آیفون

به لطف بروزرسانی iOS 12، کاربران آیفون از طریق دو راه قادر به دریافت اعلان های ایمیل های خاص خواهند بود. کاربران می توانند تنظیمات تلفن همراه خود را برای دریافت اعلان های ایمیل از یک مخاطب خاص تنظیم کنند یا به همه ایمیل های یک حساب ایمیل خاص اجازه دهند تا دائماً اعلان ها را به تلفن خود هدایت کنند.

در اینجا به شما آموزش می دهیم که چگونه می توانید اعلان های ایمیل خود را در آیفون خود تنظیم کنید. برای اینکار ابتدا روی برنامه Settings کلیک کرده و به تنظیمات تلفن خود بروید و روی Mail و سپس Notifications ضربه بزنید.

هنگامی که در تنظیمات صفحه جدید هستید، حساب (های) ایمیلی را که می خواهید اعلان ها را فعال کند، انتخاب کنید. اطمینان حاصل کنید که Allow Notifications فعال شده، سپس برای انتخاب یک نوع هشدار، روی هر حساب ایمیل کلیک کنید: می توانید هشدارهای اعلان را انتخاب کنید تا در لاک اسکرین، مرکز اطلاع رسانی یا از طریق آگهی های اطلاع رسانی ظاهر شوند.

از سوی دیگر، برای دریافت اعلان های ایمیل برای مخاطبین خاص از طریق VIP، ابتدا برای راه اندازی برنامه، آیفون خود را قفل کنید و روی برنامه Mail ضربه بزنید.

سپس روی ایمیل VIP کلیک کرده و در این قسمت گزینه Add VIP انتخاب کرده و مخاطبین آیفون را که می خواهید به پیام های VIP اضافه کنید، انتخاب کنید. همچنین از بخش VIP Alerts گزینه Allow Notifications فعال کنید تا بتوانید تنظیمات هشدار را طبق تنظیمات برگزیده خود تنظیم کنید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا