لپ تاپ

رونمایی MSI از لپ تاپ Creator 17 با نمایشگر Mini LED

شرکت MSI در جریان رویداد CES 2020، از نخستین لپ تاپ مجهز به نمایشگر Mini LED موسوم به Creator 17 رونمایی کرده است. فناوری mini LED برای ارائه محتوای HDR ایده آل است چون کنتراست فوق العاده ای را بین بخش های روشن و تاریک تصویر ایجاد می کند.

به گفته MSI نمایشگر 4K لپ تاپ Creator 17 از 240 محدوده تنظیم روشنایی برخوردار است که در ابعاد 17 اینچ رقم خوبی محسوب می شود. نمایشگر 17 اینچی لپ تاپ MSI Creator 17 فضای رنگی عریض DCI-P3 را به طور کامل پوشش می دهد و حداکثر روشنایی آن به رقم خیره کننده 1000 نیت می رسد، یعنی با استاندارد HDR1000 سازگار است.

نمایشگرهای mini LED از LED های بسیار کوچک به عنوان بک لایت استفاده می کنند و دقت بسیار بیشتری را برای روشن کردن بخش های مختلف پنل LCD به ارمغان می آورند. در این نمایشگرها معمولاً از LED هایی با اندازه کوچکتر از 2 میلیمتر استفاده می شود. طبق اعلام تایوانی‌ها، Creator 17 استاندارد DisplayHDR 1000 را پشتیبانی می‌کند از این رو تولیدکنندگان محتوای دیجیتال کار ساده‌تری در پیش روی خواهند داشت.

این لپ‌تاپ از درگاه USB نوع C خاصی برای خروجی تصویر 8K بهره می‌برد. همچنین درگاه تاندربولت نیز قادر به شارژ کردن دستگاه خواهد بود. شرکت MSI هنوز اطلاعات بیشتری در مورد مشخصات سخت افزاری لپ تاپ Creator 17 ارائه نکرده اما انتظار می رود همانند سری Creator P65 (بررسی دیجیاتو) شاهد به کار گیری جدیدترین سخت افزارها در آن باشیم. قیمت و زمان عرضه این محصول نیز هنوز مشخص نیست.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا