آموزش

آموزش چگونگی غیرفعال کردن پخش خودکار ویدیو در گوگل پلی استور

گوگل مدتی است که قابلیت پخش خودکار ویدیوهای پلی استور را اجرا کرده که باعث ایجاد نارضایتی برخی کاربران شده است. با این وجود، سرویس های یوتیوب و نت فلیکس، امکانی را فراهم کردند تا کاربران بتوانند پخش خودکار ویدیو گوگل پلی را به راحتی از طریق منوی تنظیمات غیرفعال سازی کنند.

ما در این مطالب تصمیم داریم تا نحوه غیرفعال سازی قابلیت پخش خودکار ویدیوهای گوگل پلی استور را به شما آموزش دهیم. برای این منظور، ابتدا از طریق گوشی اندرویدی، نرم افزار گوگل پلی استور را اجرا کنید. اگر میان‌بر آن را روی صفحه‌ اصلی ندارید، می‌توانید وارد فهرست اپلیکیشن‌ها شوید و در نهایت گوگل پلی را باز کنید.

پس از باز شدن گوگل پلی، در گوشه‌ سمت چپ بالای صفحه روی منوی اصلی ضربه بزنید تا گزینه‌های جدیدی پیش‌روی شما قرار گیرد. در گام بعد باید به‌ سمت پایین اسکرول کنید تا به گزینه‌ Settings برسید و پس از پیدا کردن Settings روی آن ضربه بزنید. در مرحله‌ بعد باید در زیر بخش General به‌ دنبال گزینه‌ی Auto-Play Videos بگردید و روی آن ضربه بزنید.

با ضربه زدن روی گزینه‌ Auto-Play Videos صفحه‌ جدیدی باز می‌شود که می‌توانید از طریق آن، یکی از سه گزینه‌ موجود شامل Auto-play video at any time و Auto-play videos over Wi-Fi only و Don’t auto-play videos انتخاب کنید. در اینجا باید گزینه‌ی سوم را انتخاب کنید. پس از انتخاب این گزینه، دکمه‌ی Done را فشار دهید تا تغییرات ذخیره شوند. به‌دنبال ذخیره‌ی تغییرات، مجددا به منوی تنظیمات بازگردانده می‌شوید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا