موبایل و تبلت

احتمال معرفی دو گوشی میان رده جدید گوگل با فناوری 5G

براساس گزارشات، به نظر می رسد که شرکت گوگل تصمیم دارد امسال از دو گوشی هوشمند میان رده جدید با پشتیبانی از فناوری 5G رونمایی کند. گفته می شود که محصولات جدید گوگل احتمالا پیکسل 4a و 4a ایکس ال بوده که به ترتیب از پردازنده اسنپدراگون 765 و 765G برخوردار باشند.

گوگل در طی سال‌های اخیر نشان داده است که به استفاده از نام ماهی‌ها برای انتخاب عنوان مدل گوشی‌های خود علاقه زیادی دارد. به گفته سایت XDA به نام مدل سه گوشی جدید از شرکت گوگل اشاره کرده است و نشان می‌دهد این شرکت در نظر دارد این گوشی‌ها را بزودی معرفی کند.

این سایت اعلام کرده است که در بررسی فریم‌ورک و کدهای رابط کاربری گوشی‌های پیکسل 4 به نام سه ماهی یا عنوان مدل از گوشی‌های پیکسل گوگل دست پیدا کرده است. این نام‌ها Sunfish، Redfin و Bramble هستند و دو عنوان اول مربوط به دو گوشی میان رده است که گوگل در نظر دارد آن‌ها را در قالب سری محصولات پیکسل خود در سال 2020 میلادی عرضه کند.

این گزارش اعلام کرده است که Sunfish قرار است از تراشه اسنپدراگون 730 بهره ببرد. تراشه‌‌ای که در طی ماه‌های اخیر وظیفه پشتیبانی از گوشی‌های میان‌ رده‌ای همچون Realme X2، Redmi K30 و گلکسی A71 را برعهده داشته است. کدهای یافت شده از گوشی Redfin نیز نشان می‌‌دهد که این گوشی قرار است از تراشه اسنپدراگون 765 بهره ببرد که از شبکه‌های مخابراتی 5G نیز پشتیبانی می‌کند. به نظر می‌رسد این گوشی میان رده نیز قرار است با قیمتی کمتر از گوشی‌های 5G موجود روانه بازار شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا