نرم افزار و اینترنت

اپلیکیشن نقشه اپل با قابلیت ها و طراحی جدید بروزرسانی شد

اپل به تازگی اپلیکیشن Maps خود را با امکانات و طراحی جدید در دسترس تمامی کاربران آمریکایی قرار داده است. بروزرسانی جدید اکنون جزئیات بیشتری را نسبت به قبل ارائه می دهد.

به طوریکه اکنون کاربران قادر خواهند بود تا جزئیات بیشتری را از زمین ها و طرح های ساختمان برای کمک به جستجوی بهتر در نقشه مشاهده کنند. در حال حاضر نقشه اپل، اطلاعات و نمایش جامع تری از مراکز خرید، فرودگاه ها، پارک ها، جاده و ساختمان ها به کاربر ارائه می دهد. اپل همچنین در این بروزرسانی جدی،د وعده ناوبری سریع تر و دقیق تر را در نقشه داده است.

A gif showing the new Maps road coverage.

از سوی دیگر، اپل دو ویژگی جدید که هر دو توسط گوگل مپس با نام های مختلف در نقشه ارائه کرده است. اولین ویژگی Collections است که به کاربران امکان ایجاد و اشتراک گذاری لیست سفارشی از مقصدهای ذخیره شده را فراهم آورده و دومین قابلیت نیز Look Around نام داشته که بسیار شبیه قابلیت استریت ویو در گوگل مپس است. در حال حاضر این قابلیت تنها در شهرهای نیویورک سیتی، منطقه خلیج سانفرانسیسکو، لاس وگاس، لس آنجلس و هوستون و اوآهو در دسترس است.

همچنین کاربران می توانند فهرست مسیرهای مورد علاقه خود را ایجاد کنند و با یک ضربه ناوبری را شروع کنند. قابلیت Favorites از صفحه اصلی در دسترس است. قابلیت زمانبندی حمل و نقل Real-time، نیز اکنون برای شهرهای سان فرانسیسکو، واشنگتن دی سی، نیویورک، لس آنجلس و میامی (از امروز) در دسترس است. همچنین می توانید اطلاعات ناوبری ETA خود را بین دوستان و خانواده به اشتراک گذاشته، تا آنها بتوانند سفرشان را به مقصد دنبال کنند.

گفته می شود که تمامی این ویژگی های اشاره شده، تنها در دسترس کاربران آمریکایی قرار گرفته است. برای مشاهده تمام ویژگی های جدید در این بروزرسانی بر روی لینک کلیک کنید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا