موبایل و تبلت

ویوو از گوشی مفهومی APEX 2020 رونمایی کرد

همانطور که می دانید، قرار بود نمایشگاه MWC 2020 در بارسلونا برگزار شود، اما بدلیل شیوع بیماری کرونا، نمایشگاه به طور کامل لغو شد. اما با این حال، شرکت های مختلفی اقدام به معرفی محصولات خود به صورت آنلاین کردند. ویوو امروز از گوشی هوشمند مفهومی APEX 2020 رونمایی کرده است.

مانند گذشته، ویوو، گوشی جدیدش را از شر دکمه ها فیزیکی خلاص کرده و بجای آن از دکمه های حساس به فشار استفاده کرده است. این گوشی مفهومی همچنین دارای فناوری نسل سوم Screen SoundCasting است که صفحه نمایش به طور موثر به عنوان بلندگو عمل می کند. یکی از نکات برجسته این گوشی، بکارگیری دوربین زیر نمایشگر است که ماژول دوربین سلفی را به طور مستقیم در زیر صفحه نمایش قرار داده است.

به گفته ویوو، انتقال نور بخشی از صفحه نمایش که دوربین در زیر آن تعبیه شده را به شش برابر سایر بخش های صفحه افزایش داده تا با اینکار بتوان تداخل نوری، شکستگی را کاهش دهد. صفحه نمایش 6.45 اینچی این گوشی دارای رزولوشن 2330 در 1080 پیکسل بودهکه در چپ و راست تا 120 درجه انحنا دارد. دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی از تکنولوژی ترکیب پیکسل ها 4 در 1 استفاده کرده که خروجی تصویر 4 مگاپیکسلی را ارائه می دهد.

دوربین های موجود در قسمت عقب کمی جالب تر هستند. یک دوربین 48 مگاپیکسلی با یک مکانیسم تثبیت مانند گیمبال وجود دارد که ادعا می کند 200 درصد زاویه پایدارتری در مقایسه با سیستم های سنتی OIS است. این سنسور پیکسل هایی را برای تصاویر 12 مگاپیکسلی ترکیب می کند. دوربین دوم پرسکوپی 16 مگاپیکسلی با دامنه بزرگنمایی واقعی است. این دستگاه قادر خواهد بود تا بدون بزرگنمایی دیجیتال از 5 برابر به 7.5 برابر برسد. ساختار لنز پرسکوپ شامل دو گروه لنز پایدار و دو گروه لنز متحرک به هم پیچیده شده است.

[aparat id=’WKgEp’]

به لحاظ سخت افزار، این گوشی مجهز به پردازنده کوالکام اسنپدراگون 865، رم 12 گیگابایتی و حافظه داخلی 256 گیگابایتی بوده و از سیستم عامل اندروید 10 بهره می برد. از آنجا که هیچ پورت در بدنه APEX 2020 وجود ندارد، فقط می توان آن را به صورت بی سیم شارژ کرد. به لطف فناوری Super FlashCharge 60W، این دستگاه تنها در 20 دقیقه قادر است یک باتری 2000 میلی آمپر ساعتی را شارژ کند. باید اشاره کنیم که آیا این گوشی مفهومی جدید در سال 2020 به بازار عرضه می شود یا خیر؟

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا