موبایل و تبلت

شیائومی فناوری شارژ بیسیم 40 واتی را معرفی کرد

فناوری شارژ بی‌سیم معمولا در مقایسه با با شارژ سیمی سرعت بسیار کمتری دارد ولی در این زمینه طی ۲ سال گذشته پیشرفت‌های قابل توجهی عملی شده است. حال امروز شیائومی با انتشار ویدئویی از فناوری شارژ سریع بی‌سیم 40 واتی خود رونمایی کرده است. رییس شرکت شیائومی آقای چانگ چنگ با انتشار ویدئو کوتاهی در شبکه اجتماعی Weibo فناوری شارژ بیسیم سریع 40 واتی را به نمایش گذاشته است که می‌تواند باتری 4000 میلی آمپر ساعتی یک گوشی هوشمند را در مدت زمان 20 دقیقه تا 50 درصد شارژ کند.

[aparat id=’P4NSO’]

روی هم رفته، شارژ بی‌سیم ۴۰ وات در عرض ۴۰ دقیقه باتری این گوشی را به‌طور کامل شارژ می‌کند. این یک پیشرفت بسیار مهم محسوب می‌شود و با این کار، سرعت این فناوری به پای شارژ پرسرعت سیمی شرکت‌هایی مانند هواوی می‌رسد. باید خاطرنشان کنیم مدل پرو جدیدترین پرچم‌داران هواوی از شارژ سیمی ۴۰ وات پشتیبانی می‌کنند.

نشان دادن یک باتری که با فناوری 40 واتی شارژ می‌شود یک چیز، و قرار دادن این فناوری در یک گوشی تجاری، چیز دیگری است. سرانجام شیائومی سال گذشته از فناوری شارژ سیمی 100 واتی خود رونمایی کرد، اما نهایت توان گوشی پرچم‌دار این شرکت یعنی Mi 10 Pro، فناوری شارژ 50 واتی بود. این گوشی همچنین از فناوری شارژ بی‌سیم 30 واتی نیز بهره می‌برد. با این اوصاف شارژ بی‌سیم 40 واتی را می‌توان یک تبلیغ واقع‌گرایانه‌تر به حساب آورد.

منبع
androidauthority
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا