کنسول و بازی

نمایشگاه E3 2020 امسال بخاطر بیماری کرونا لغو خواهد شد

بالاخره پس از هفته‌ها شایعه‌پراکنی و گمانه‌زنی اتحادیه‌ سرگرمی‌های نرم‌افزاری ESA، اعلام کردند که امسال باتوجه‌به نگرانی‌های به وجود آمده از همه‌گیری ویروس کرونا، E3 2020 برگزار نخواهد شد.

براساس گزارشات، این نمایشگاه بزرگ بازی که قرار بود در تاریخ 9 تا 11 ژوئن برگزار شود، بدلیل نگرانی ها از شیوع بیماری کرونا لغو خواهد شد. فشارهایی که به خاطر حفظ امنیت، جلوگیری از شیوع و مواردی از این دست از سوی کاربران به شرکت‌های سازنده بازی در شبکه‌های مجازی آنها مانند توییتر آمده است از دلایل درخواست شرکت‌های بازیساز برای لغو کردن کنفرانس عنوان می‌شد که در نهایت با اعلام رسمی ESA این کنفرانس لغو شد.

برگزارکنندگان E3 2020 با انتشار بیانیه ای رسمی اعلام کردند:

پس از مشاوره‌ دقیق درباره‌ی خطرات موجود و چگونگی حفظ سلامتی و امنیت شرکت‌کنندگان E3 با شرکت‌هایی که عضو اتحادیه هستند و درنظرگرفتن طرفدارها، کارکنان، غرفه‌دارها و تک‌تک انسان‌هایی که در طول سال‌ها ارتباطی کوچک یا بزرگ با E3 داشته‌اند، تصمیم سختی اتخاذ شد و ما باید اعلام کنیم که E3 2020 برگزار نمی‌شود. لازم به ذکر است در ماه ژوئن/جون سال ۲۰۲۰ میلادی ESA روش‌های برگزاری برخی کنفرانس‌ها به‌صورت آنلاین را امتحان خواهد کرد.

البته قبل از شرایط فعلی گسترش کرونا خود کنفرانس E3 2020 شرایط خوبی نداشت، عدم شرکت کمپانی سونی و چند شرکت دیگر نشان دهنده این است که برگزار کنندگان به فکر تغییراتی اساسی در سیاست‌های خود باشند.

منبع
kotaku
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا