شرکت تک هویر (Tag Heuer) از نسل سوم ساعت هوشمند خود با نام TAG Heuer Connected 2020 رونمایی کرد. این محصول از بیرون شبیه ساعت های کلاسیک ساعت ساز سوئیسی است ولی زیر نمایشگر OLED آن چیپست جدید اسنپدراگون و مجموعه ای از سنسورها قرار گرفته اند.

این ساعت جدید شامل GPS، سنسور پایش ضربان قلب بهبودیافته، قطب نمای دیجیتال، شتاب سنج و ژیروسکوپ است. تگ هویر کانکتد 2020 از نسخه جدید برنامه ورزشی TAG Heuer Sports نیز بهره می برد که می توان به کمک آن انواع فعالیت های ورزشی از جمله گلف را پایش کرد. امکان تغییر ظاهر ساعت بوسیله واچ فیس های از پیش نصب شده وجود دارد.

این ساعت هوشمند دارای صفحه نمایش 1.39 اینچی دایره ای شکل با رزولوشن 454 در 454 پیکسل از نوع OLED است. این تراشه همچنین مجهز به تراشه کوالکام اسنپدراگون ور 3100 بوده و از سیستم عامل Wear OS گوگل بهره می برد. بسته به نوع استفاده از ساعت می توان بین دو حالت فعال و محیط سوئیچ کرد.

ساعت جدید Connected 2020 از باتری 430 میلی آمپر ساعتی استفاده می کند که به گفته سازنده، تا 20 ساعت در حالت استفاده استاندارد، یک ساعت در حالت ورزش یا شش ساعت از حالت استفاده از GPS، سنسور مانیتورینگ ضربان قلب و پخش موزیک شارژ نگه می دارد. باتری آن بوسیله شارژر آهنربایی در مدت زمان 1.5 ساعت شارژ می شود.

از دیگر قابلیت های ساعت هوشمند تگ هویر کانکتد 2020 می توان به مقاومت در برابر نفوذ آب تا عمق 50 متری برای 10 دقیقه، سنسور ضربان قلب، GPS، بلوتوث 4.0 و NFC برای پرداخت گوگل اشاره کرد. همچنین امکان نمایش نوتیفیکیشن ها، پخش موزیک و دسترسی به دستیار هوشمند گوگل وجود دارد. ساعت هوشمند تگ هویر کانکتد 2020 با قیمت شروع قیمت 1800 دلار برای مدل فولادی با بند پلاستیکی و 2350 دلار برای مدل تیتانیومی روانه بازار شده است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *