موبایل و تبلت

گوشی اقتصادی نوکیا C2 Android Go معرفی شد

شرکت HMD به تازگی از جدیدترین گوشی هوشمند اقتصادی خود با نام Nokia C2 Android Go Edition 4G رونمایی کرده است. ناگفته نماند که نوکیا C2 یک گوشی هوشمند مقرون به صرفه است و احتمالاً ارزش یک رویداد یا تیزر اختصاصی را ندارد.

گوشی نوکیا C2 یک گوشی مبتنی بر اندروید گو بوده که قرار است جایگزین گوشی نوکیا C1 باشد. این گوشی هوشمند جدید از سیستم عامل اندروید 9 گو ادیتیشن بهره گرفته و با قیمت زیر 100 دلار وارد بازار خواهد شد. براساس مشخصات رسمی منتشر شده، نوکیا C2 دارای صفحه نمایش بزرگ 5.7 اینچی با رزولوشن 1520 در 720 پیکسل است و یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی در بالای نمایشگر و یک دوربین 5 مگاپیکسلی نیز در پنل پشتی گوشی قرار گرفته است.

این گوشی همچنین به پردازنده چهارهسته ای 1.4 گیگاهرتزی نامشخص با یک گیگابایت حافظه رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی با قابلیت ارتقا از طریق میکرو اس دی مجهز شده است. از دیگر مشخصات این گوشی می توان به باتری 2800 میلی آمپر ساعتی، پشتیبانی از 4G LTE و جک 3.5 میلی متری اشاره کرد. گفتنی است که این گوشی قرار است در رنگ های فیروزه ای و مشکی عرضه شود. متاسفانه اطلاعاتی در رابطه با قیمت و زمان عرضه این گوشی در دست نیست.

منبع
phonearena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا