گجت و پوشیدنی

لاجیتک از کیبورد Combo Touch برای آیپدهای مخلتف رونمایی کرد

همانطور که می دانید، چند روز پیش بود که اپل نسل جدید آیپد پرو های 11 و 12 اینچی را به همراه کیبورد مجیک عرضه کرد. این صفحه کلید تنها برای آیپد پروهای جدید طراحی شده و نمی توان از آن برای سایر آیپدها استفاده کرد.

اکنون برای کسانی که می خواهند از صفحه کلید برای آیپدهای دیگر غیر پرو 2020، استفاده کنند، لاجیتک این مشکل را با معرفی کیس کیبورد جدید Combo Touch حل کرده است. این کیس کیبورد جدید لاجیتک از آیپد 10.2، آیپد ایر 2019 و آیپد پرو 10.5 نسخه 2017 پشتیبانی می کند.

به گفته لاجیتک، فروش این کیبوردها از ماه مه 2020 با قیمت 150 دلار آغاز خواهد شد. Combo Touch، ترکیبی از یک کیبورد فول سایز با ترک پد است. این کلید مکانیزم تقسیم شده با اندازه 1 میلی متری است. در پشت کلیدها نورپردازی و یک ردیف میانبرها بالای کلید شماره ها وجود دارد.

ترک پد این کیبورد جدید از ژست های چند انگشتی و مکان نمای پیشرفته پشتیبانی می کند.  صفحه کلید به اتصال دهنده هوشمند iPad Smart Connector وصل می شود، بنابراین نیازی به شارژ شدن ندارد. یک نگهدارنده مخصوص اپل پنسل (نسل اول) یا Logitech Crayon نیز وجود دارد.

با این حال، صفحه کلید کمبو تاچ دارای کیک استند بوده و این امکان را برای کاربران فراهم می کند تا بسته به نوع فعالیت خود تبلت را بین 20 تا 60 درجه تنظیم کنند. برخلاف کیبورد مجیک اپل، این صفحه کلید فاقد پورت اضافی USB-C است. لاجیتک همچنین برای تبلت آیپد پرو 11 (2018 و 2020) و آیپد پرو 12.9 (مدل 2018 و 2020) کیبورد مخصوصی به نام Slim Folio Pro ارائه کرده که دارای مکانیزم scissor و نورپردازی کلیدها است.

این مورد ماه آینده با قیمت 120 دلار در دسترس خواهد بود (130 دلار برای تبلت های بزرگتر) و می توانید آن را با ماوس کوچک Logitech Pebble i345 (30 دلار) ترکیب کنید که با تمام iPad ها سازگار است.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا